جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت هدفمند محافظ اموال و منازل سیل زدگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز سرهنگ سیدمحمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: مردم نگران امنیت منازل و اموال خود نباشند چرا که پلیس با گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت هدفمند محافظ اموال و منازل سیل زدگان است.

وی با اشاره به حضور نیروی انتظامی در مناطق سیل زده افزود: با حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و امداد رسان، نظم و امنیت مناطق سیل زده به صورت کامل برقرار است.

سرهنگ صالحی عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان حامی و پشتیبان مردم با افتخار برای تامین نظم و امنیت و خدمت به شهروندان شبانه روز تلاش و مجاهدت کرده و تا پایان آخرین روز بحران در کنار مردم سیل زده کمک و امداد رسانی خواهد کرد.

سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: تعداد گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس برای حفاظت از اموال خانواده‌های آسیب دیده از سیلاب افزایش یافته، اما مردم نیز هشدار‌های پلیس را برای جابه جایی وسایل خود جدی بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به تامین امنیت در مناطق سیل زده بیان داشت: باتوجه به شرایط موجود در مناطق سیل زده و جابه جایی برخی از خانوار‌ها، احتمال سرقت و سوء استفاده برخی افراد از این موقعیت وجود داشته که همین امر باعث شد بر تعداد نیرو‌های گشتی خود بیفزاییم.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: نیروی انتظامی تمام قد برای کمک به سیل زدگان در صحنه حضور داشته و تا بازگشت شرایط عادی به منطقه در کنار شهروندان آسیب دیده حضور دارد.

انتهای پیام/م

برقراری امنیت در مناطق سیل زده خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.