تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان تهران امروز (دوشنبه) در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان امروز (دوشنبه) یکی از دیدار‌های معوقه لیگ برتر را برگزار می‌کنند.  

این بازی معوقه مربوط به هفته هفدهم رقابت‌ها است، اما با توجه به اینکه در زمان برگزاری مسابقات آن هفته شاگردان علی دایی درگیر مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بودند ابتدا به اواخر اسفند و در ادامه به ۱۹ فروردین موکول  شد.

خودروسازان پایتخت در حالی یکی از دربی‌های تهران را برگزار می‌کنند که استرس خاصی برای کسب عنوان قهرمانی، سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا و البته سقوط به دسته پایین‌تر حس نمی‌کنند و تنها برای قرار گرفتن در جایگاهی بهتر از رتبه‌های فعلی خود در تلاش هستند.

تیم علی دایی که هفت بازی خود در نیم فصل دوم را بدون شکست پشت سر گذاشته اکنون با ۲۸ امتیاز هشتم است و در صورت برتری مقابل پیکان ۳۱ امتیازی شده و به رده ششم می‌رسد. از طرفی شاگردان حسین فرکی هم که پس از چهار بازی بدون شکست مقابل پرسپولیس صدرنشین مغلوب شده و رکورد خود را از دست دادند، اکنون با ۲۵  امتیاز در رده دوازدهم حضور دارند  و  اگر با ۲ گل اختلاف سایپا را   شکست بدهند تا رده هشتم صعود خواهند کرد.

تقابل حسین فرکی با تیم سابقش یکی از حواشی این بازی است، اما دربی ۲ تیم بدون هوادار پایتخت برای مدیران باشگاه‌ها و کارخانه‌های سایپا و ایران خودرو حائز اهمیت بیشتری است.   امید خالدی،   محمد سلطانی مهر و امین حاج محمدی سه بازیکن محروم سایپا در بازی با پیکان هستند و علی دشتی هم به دلیل سه اخطاره بودن این دیدار را از دست داد.   آبی پوشان خودرو ساز تهرانی در این بازی بازیکن محروم ندارند، اما جابر انصاری و سجاد مشکل پور به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند.

از طرفی تقابل حسین فرکی و علی دایی به عنوان استاد و شاگرد هم منجر به افزایش جذابیت‌های بازی می‌شود چراکه سرمربی سایپا اعلام کرده قرار است در این بازی به فرکی درس پس بدهد.

دیدار سایپا و پیکان از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

بازی رفت 2 تیم با برتری 3 بر صفر پیکانی ها به اتمام رسید که محمد قاضی، ماهان رحمانی و امید خالدی(مدافع حریف) برای این تیم گلزنی کردند.

داور: حسن اکرمی

کمک‌ها: یعقوب سخندان، علی احمدی

کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ، محمدباقر پورباقر

داور چهارم: قهرمان نجفی

ناظر داوری: محسن ترکی


بیشتر بخوانید

دایی: نتیجه بازی با پیکان برای ما خیلی مهم است

حضور نکونام در پیکان منتفی شد

از پست معنادار شفر و منتفی شدن حضور نکونام در پیکان تا وضعیت مبهم هافبک پرسپولیس


انتهای پیام/

دیدار خودرو سازان در رقابت های لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار