رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قائنات از نظارت بهداشتی بر توزیع بیش از ۱۵۰ لاشه گوسفند کشتار شده جهت تنظیم بازار خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، محمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قائنات گفت: در راستای نظارت بهداشتی بر تولید و توزیع گوشت قرمز سالم و بهداشتی بصورت روزانه از کشتاردام‌های سبک و سنگین و همچنین گوشت‌های وارد شده به شهرستان نظارت بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: کارشناسان نظارت در ابتدای سال جدید بر اولین محموله گوشت قرمز تازه گوسفندی که به تعداد ۱۵۷ لاشه به وزن تقریبی ۳ هزار کیلوگرم از مبدا استان سیستان بلوچستان به مقصد شهرستان قاینات جهت تنظیم بازار وارد شده بود نظارت بهداشتی نمودند.

محمودی زاوه در ادامه از همشهریان خواست جهت نگهداری و مصرف اصولی گوشت قرمز نکاتی از جمله گوشت دارای مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی، فاقد هر گونه بو یا رنگ غیر طبیعی باشد،  دارای تاریخ تولید و مشخصات معتبر، باشد

  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قائنات  با اشاره به اینکه از انجماد مجدد گوشت خوداری شود، اظهار کرد: گوشت تازه دردمای صفر تا ۴ درجه سانتی گراد و منجمد در دمای ۱۸- درجه سانتی گراد نگهداری شود.

وی در پایان گفت: مطمئنا تهیه گوشت از مراکز عرضه مجاز و دارای تاییدیه بهداشتی دامپزشکی تضمین کننده سلامت مصرف کنندگان می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

نظارت بر اولین محموله گوشت قرمز در ابتدای سال جدید 

برچسب ها: دامپزشکی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.