استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل از ساعت های اولیه وقوع سیل در استان های گلستان ، لرستان و خوزستان آمادگی خود را برای مساعدت به سیل زدگان این استان ها اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه هماهنگی کمک به سیل زدگان افزود: تمامی مردم اعم از خیران و دستگاه های اجرایی و کارمندان برای کمک به سیل زده ها پیشقدم شده اند.

وی بیان کرد: در راستای کمک رسانی در قالب موکب اربعین حسینی نیز تمامی دستگاه ها ، مساجد ، تشکل های مذهبی و سازمان های مردم نهاد باید سازماندهی شده و نیازمندی های هموطنان سیل زده تامین شود.

استاندار اردبیل تاکید کرد : تلاش شود با همکاری دستگاه های اجرایی اقلام مورد نیاز سیل زدگان بیش از نیاز تامین شود تا مشکلی در خدمت رسانی ایجاد نشود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در جریان وقوع سیل در سه استان کشور نزدیک به 20 میلیارد ریال کمک رسانی از استان اردبیل انجام گرفته است.

بهروز ندایی افزود: در قالب موکل اربعین نیز هماهنگی های لازم برای تامین اقلام مورد نیاز این موکل انجام گرفته و این کمک ها با امکانات استان در محل حادثه انجام می شود.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان همکاری کرده و مردم نیز کمک های نقدی و غیر نقدی خود را ادامه می دهند.

انتهای پیام/ح

تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان با همکاری دستگاه های اجرایی اردبیل

 

برچسب ها: سیل زدگان ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.