تیم فوتبال پاس همدان برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور ۲ بازی حیاتی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقال تیم پاس به شهر همدان در سال ۸۶ این تیم ۴ فصل را در لیگ برتر سپری کرد، اما در پایان فصل چهارم، یعنی فصل فوتبالی ۸۹_۹۰ قهرمان اسبق آسیا با ایستادن در رتبه شانزدهم جدول برای اولین بار در طول تاریخ خود از سطح اول فوتبال کشور دور ماند و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

تیم پاس در دسته اول ۵ فصل برای صعود به لیگ برتر تلاش کرد، اما نه تنها این تلاش ثمری نداشت بلکه در فصل ۹۴_۹۵ با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول سقوط به دسته دوم فوتبال کشور را نیز تجربه کرد.

قهرمان اسبق لیگ برتر کشور از فصل ۹۵_ ۹۶ تا فصل جاری فوتبال کشور یعنی فصل ۹۷_ ۹۸ در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ دسته اول در حال تلاش است، اما هیچگاه تا این اندازه به صعود به لیگ یک نزدیک نبوده است.

تیم پاس همدان ۲ هفته مانده به پایان مسابقات گروه ب. لیگ دسته دوم با احتساب ۳ امتیاز دیدار پرسپولیس گناوه (در حالی که تیم پاس برنده این دیدار بود تیم رقیب در دقایق پایانی زمین مسابقه را ترک کرد تا نتیجه بازی را کمیته انظباطی تعیین کند) با ۳۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است. تیم نیروی زمینی با ۴۲ امتیاز (یک بازی بیشتر از تیم پاس) صدرنشین گروه ب. است و تیم آرمان گهر سیرجان با ۳۸ امتیاز تعقیب کننده جدی تیم‌های نیروی زمینی و پاس برای صعود به لیگ دسته اول است.

تیم پاس همدان در حالی از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه ۲۲ فروردین در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف میزبان خود تیم نیروی زمینی می‌رود که کارشناسان از این دیدار به عنوان فینال گروه ب. یاد می‌کنند.

پاس در صورت پیروزی در برابر نیروی زمینی و کسب ۳ امتیاز این دیدار جدی‌ترین رقیب خود را برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول پشت سر می‌گذارد تا در هفته آخر مسابقات در دیدار مقابل تیم فانوس به دست مس شهر بابک ابتکار عمل برای صدرنشینی و صعود مستقیم به لیگ دسته اول را در دست داشته باشد.

اگر تیم پاس در این ۲ دیدار حیاتی و حساس امتیازی از دست بدهد شاید به عنوان تیم دوم گروه خود به دیدار پلی اف راه یابد و برای صعود به لیگ دسته اول باید تیم دوم گروه الف. را شکست دهد.

اما در بدترین شرایط، ممکن است تیم پاس با از دست دادن امتیازات این ۲ دیدار از قافله رقابت با تیم‌های نیروی زمینی و آرمان گهر سیرجان جا بماند و جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست نیاورد.

 

انتهای پیام/

 

پاس همدان صعود می کند؟

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Korea (Republic of)
ابوالفضل پرسپولیسی
۱۸:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم هرچه سریع تر به لیگ برتر بیاد و در آسیا حضور داشته باشه وقتی پاس تو لیگ برتر نیست انگار لیگ ما یه چیزی کم داره انشالله دومین ستاره آسیاییش روهم بگیره
Germany
محمد استقلالی
۱۱:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
با آرزوی صعود قهرمان آسیا؛ پاس همدان*
آخرین اخبار