دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به تشریح شخصیت محتشمی پور پرداخت و نقش او را در تاریخ انقلاب پررنگ دانست.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در حاشیه مراسم نکوداشت مرحوم محتشمی پور با اشاره به شخصیت محتشمی پور، این عضو پیشکسوت حزب موتلفه اسلامی گفت: وی از یاران دیرینه این انقلاب بود که از زمان مرحوم نواب صفوی با یاران دیرین فداییان اسلام، در زمره مبارزین خالص فعالیت داشت.

وی ادامه داد: آن مرحوم بعد از کودتای ۲۸ مرداد نیز با یاران مرحوم آیت الله کاشانی در حال همکاری بود و بعد از آغاز نهضت امام راحل، در موتلفه اسلامی از عناصراصلی حزب محسوب می‌شد و سال ۴۳ با ما در قزل قلعه شاه به شدت شکنجه شد.

بادامچیان افزود: مرحوم محتشمی پور سال ۴۴ نیز در عشرت آباد همراه ما به شدت تحت شکنجه قرارگرفت و بعد از آن هم زندان قصر و شهربانی و در همان اواخر ۴۴ با هم آزاد شدیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حضور جدی و فعال مرحوم محتشمی پور در عرصه‌های مختلف این حزب، تصریح کرد: در همه مبارزات حضور جدی و فعالی داشت که در کمیته استقبال از امام راحل نیز نقش پر رنگی ایفا کرد و او از جمله کسانی بود که بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی بی سر و صدا کار کرد و هیچ توقعی شخصی نیز نداشت.

وی در ادامه با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر احتمال قرارگیری سپاه در فهرست تروریستها، گفت: وقتی رییس جمهور ناشی آمریکایی می‌آید و از اشغالگری اسرائیل در جولان حمایت می‌کند و در سازمان ملل هم برای این اقدام یک رای می‌ماند در قبال ۱۴ رای، دیگر مشخص است که واقعا جایگاهی ندارد.

بادامچیان ادامه داد: وقتی آمریکا در برجام هم خلف وعده می‌کند و به خوبی می‎داند که وجه و ارزش خود را در عرصه بین المللی از دست داده و بی ارزشی خود را در برجام ثابت کرد و حالا ادعای بی ارزش خود را درباره تروریستی بودن سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی مطرح می‌کند.

وی یادآور شد: به نظرم دیگر دوران آمریکا پایان یافته و ما راه خودمان را می‌رویم و در این ۴۰ سال آن‌ها اقدامات بسیاری را انجام دادند ولی ما راهمان را رفتیم و انشالله با اجرای بیانیه گام دوم و توجه ویژه مقام معظم رهبری مشکلات باقی مانده را حل می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار