مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : سیل به بیش از ۱۲۰۰ پل در استان آسیب وارد کرد.

سیل به بیش از ۱۲۰۰ پل در استان کرمانشاه آسیب وارد کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص خسارات وارده ناشی از سیل به راه‌های استان کرمانشاه گفت : در حوزه راهداری ۳۶۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وارد شده است.

وی گفت : در نتیجه سیل اخیر به ۱۲۰۰ پل ما خسارت وارد شده و نیازمند تعمیر هستند و همچنین علاوه بر ۱۲۰۰ پل مذکور، ۵۳ پل نیز در این حادثه تخریب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تخریب ۸۸۳ کیلومتر روکش راه در استان کرمانشاه طی سیل مذکور خبر داد و گفت: در طی سیل اخیر برای بازگشایی راه‌ها ۴۴۱ دستگاه ماشین آلات به کار رفته است.

وی با بیان اینکه در این حادثه همچنین ۴۶ شاخه لوله بتنی و ۶۷۰ تن آسفالت سرد از بین رفته است، عنوان کرد: بهسازی راه‌های مذکور را علاوه بر موارد ذکر شده نیازمند ۲۷ تن سیمان مصرفی است.

شریفی از اعزام ۷ دستگاه از ماشین آلات راه و شهرسازی استان کرمانشاه به استان لرستان و برای کمک به بازگشایی راه‌های این استان خبر داد.

این مسئول در بخش دیگر از سخنانش به خسارات وارده به حوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این حوزه ۵۵۹ پل ما آسیب دیده و نیازمند تعمیر است.

وی از تخریب ۴۴۸ کیلومتر راه نیز در این حوزه طی سیل اخیر خبر داد و گفت: برای بازگشایی راه‌ها در این حوزه نیز ۵۳ دستگاه ماشین آلات و ۹۰ نفر پرسنل به کارگیری شدند .

 

 

انتهای پیام/د

در حوزه راهداری ۳۶۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وارد شده است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.