بر اساس بزرگ‌ترین مقایسه‌ تحقیقاتی اعتبار شرکت‌ها، نینتندو نهمین شرکت معتبر در کشورهای توسعه یافته است.

نینتندو نهمین شرکت معتبر در ایالات متحده آمریکا استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود این که شرکت نینتندو در چند سال گذشته با عرضه کنسول سوئیچ توانسته است محبوبیت زیادی به دست آورد، نباید این نکته را فراموش کرد که همیشه همه چیز این گونه نبوده است و این شرکت ژاپنی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

باید این را به یاد داشته باشیم که Wii U اصلا موفق نبود و می‌توان آن را یک شکست تجاری دانست. درست است که این سیستم گیمینگ عناوین عالی و متنوعی داشت اما از سوی گیمرها قابل قبول واقع نشد. این مشکل نینتندو پس از عرضه کنسول سوئیچ حل شد. پس از عرضه این کنسول جذاب افراد بسیاری در جهان آن را خریداری کرده و از بازی کردن با آن لذت می‌برند. به طوری که نینتندو به یک شرکت بسیار شناخته شده و معتبر تبدیل شده است.

در بزرگ‌ترین مقایسه‌ تحقیقاتی اعتبار شرکت‌ها در کشورهای توسعه یافته که به تازگی صورت گرفته است، نینتندو خود را به ده مورد برتر این فهرست رساند و مقام نهم را از آن خود کرد. این شرکت درست بالای The Lego Group قرار دارد. این مقایسه ۲۲۰۰ شرکت از جمله Netflix، Rolex و Costco را شامل می‌شود. در ادامه فهرست ۱۰ عدد از برترین شرکت‌ها را مشاهده می‌کنید:

۱. شرکت Netflix
۲. شرکت Hershey
۳. شرکت Whirlpool
۴. شرکت Rolex
۵. شرکت McCormick & Company
۶. شرکت Barnes & Noble
۷. شرکت Hasbro
۸. شرکت Costco Wholesale
۹. شرکت Nintendo
۱۰. شرکت The LEGO Group

همانطور که مشاهده می‌کنید، نینتندو تنها شرکت بازی سازی است که در این فهرست وجود دارد. واقعا چه چیزی باعث شده است که سونی در این فهرست وجود نداشته باشد. علاوه بر آن با وجود تلاش‌های فیلیپ اسپنسر و تیم ایکس باکس در طول چند سال گذشته نام مایکروسافت نیز در فهرست برترین‌ها دیده نمی‌شود. شاید هم محیط دوستانه بازی‌های ماریو و خاطره انگیز بودن بعضی عناوین نینتندو باعث شده ما امروز شاهد وجود نام این شرکت بین فهرست معتبرترین شرکت‌ها باشیم.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول‎‎‌های بازی در راه هستند


انتهای پیام/

شرکت نینتندو یکی از معتبرترین شرکت‌های آمریکا است

برچسب ها: فناوری ، نینتندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.