برنامه‌های شاد ویژه کودکان در مناطق سیلزده لرستان اجرا می شود

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی لرستان گفت: به منظور ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان در مناطق سیلزده استان، برنامه‌های شاد در مهدکودک‌های سیار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سلمان کریمیان،معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی لرستان گفت: به منظور ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان در مناطق سیلزده استان، برنامه‌های شاد در مهدکودک‌های سیار اجرا می‌شود.برنامه‌های شاد ویژه کودکان در مناطق سیلزده لرستان اجرا می شود

سلمان کریمیان اظهار داشت: در مناطقی که بیشتر دچار آسیب‌های ناشی از سیل شده اند مهدکودک‌های سیار راه اندازی شده و علاوه بر این در مهدکودک‌های ثابت نیز در راستای کاهش آسیب‌های روحی و روانی در قشر کودکان که در برابر حوادث آسیب پذیرتر هستند برنامه‌های متناسبی برای آن‌ها اجرا می‌شود.


وی افزود: طی روز‌های گذشته اولین مهد کودک سیار در استان لرستان و در روستای 'پیرجد' از توابع خرم آباد آغاز به کار و برنامه‌های مفرحی را برای بهبود وضعیت روحی و روانی این کودکان اجرا شد.


معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان تصریح کرد: تلاش می‌شود در مهد‌های کودک سیار، محیط‌های مفرح و شادی برای کودکان فراهم شود تا ذهن آن‌ها کمتر درگیر مسائل و مشکلات ناشی از سیل شود.


کریمیان با اشاره به اعزام تیم اورژانس اجتماعی به شهرستان پلدختر نیز گفت: هم اکنون پنج تیم اورژانس اجتماعی متشکل از روانشناس و مددکار اجتماعی در منطقه سیل زده پلدختر حضور دارند.


برآورد اولیه از خسارت سیل اخیر در لرستان ۱۵ هزار میلیارد ریال است و ۱۵ نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام /ب

اجرای برنامه‌های شاد ویژه کودکان در مناطق سیلزده لرستان

برچسب ها: بهزیستی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.