رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان از شناسایی چهار نفر از متخلفان تخریب کننده اراضی منابع طبیعی در شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان گفت: چهار نفر از متخلفان تخریب کننده اراضی منابع طبیعی در یکی از روستا‌های این شهرستان شناسایی شدند تا بعد از تشکیل پرونده برای آن‌ها به مراجع قضایی معرفی شوند.

شاهرخ محمودی اظهار داشت: در گشت زنی نیرو‌های حفاظت این اداره در روستای دره هرد بخش جانوره متوجه تخریب اراضی ملی همجوار روستا توسط یک دستگاه بیل مکانیکی شدند.

وی افزود: متخلفان که چهار نفر بودند شناسایی شده و نیرو‌های حفاظت پس از بررسی میدانی، عملیات تخریب و خاکبرداری را متوقف کردند.

محمودی بیان کرد: فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با حضور در مسجد این روستا و دیدار با تعدادی از اهالی روستای دره هرد در مورد اهمیت مراتع و لزوم حفاظت از این میراث گرانبها مطالبی ارائه کرد.

محمودی از بهره برداران و مردم مریوان خواست هر گونه تخریب، تصرف، قطع و زغال گیری از درختان جنگلی را با سامانه رایگان ۱۵۰۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

شناسایی چهار نفر از متخلفان تخریب کننده اراضی منابع طبیعی در شهرستان مریوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.