واکش عطااللّه مهاجرانی به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه

وزیر ارشاد دوران اصلاحات که هم‌اکنون ساکن لندن است با انتشار توییتی از حمایت همه جانبه مردم ایران از سپاه پاسداران نوشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دولت آمریکا در اقدامی مغایر با هنجار‌های بین‌المللی و در راستای خوش‌خدمتی به رژیم صهیونیستی، روز گذشته نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. این اقدام رئیس جمهور آمریکا واکنش‌های گسترده‌ای از سوی شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب را به همراه داشت.

در این بین سید عطاللّه مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوران اصلاحات که هم اکنون ساکن لندن پایتخت انگلیس است با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران خطاب به ترامپ و همکارانش گفت: زین پس شاهد حمایت همه جانبه مردم ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

مهاجرانی در توییتر خود نوشت:

«سوم شعبان، میلاد فرخنده امام حسین علیه السلام بر تمامى ملت ایران و شیعیان جهان، مسلمانان و آزادگان به ویژه بر: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، " مبارک!

ترامپ و همکاران اش، نتانیاهو و ارتجاع منطقه شاهد حمایت همه جانبه ملت ایران از "سپاه پاسداران انقلاب اسلامى " خواهند بود.»

حمایت چهره شاخص فتنه ۸۸ و ماجرای کوی دانشگاه از سپاه در برابر آمریکا +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار