جلسه هم اندیشی مدیران دوره دوم متوسطه با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در دبیرستان شاهد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در جلسه هم اندیشی مدیران دوره دوم متوسطه در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:  دوره متوسطه بسیار مهم است، دوره‌اى که آموزش عمومى را به آموزش عالى پیوند مى‌دهد و دانش آموزان را براى ورود به جامعه و بازار کار مهیا مى‌کند؛ از این‌ رو هر نوع نارسائى و خلل در این دوره مستقیماً بر عملکرد و کیفیت هر دو حلقه آموزش، عمومى و عالی، تأثیر بسزائى خواهد داشت.

وی خواستار ارتقاء سطح آموزش مدارس به ویژه در پایه دوازدهم شد و ادامه داد: اهتمام جدی مدیران و دبیران مدارس به آزمون های بهبود عملکرد تحصیلی ، توجه به تشکیل کارگاههای آموزشی دروس مختلف،  آمادگی کنکور در مدارس  از جمله مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در ادامه از مدیران خواست تا همکاران توانمند که می توانند در حوزه مدیریت فعالیت کنند را شناسایی و  ترغیب به  ثبت نام در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس کنند.

رمضانی با اشاره به وقوع سیل احتمالی گفت: مدیران آمادگی لازم جهت اسکان اضطراری سیل زدگان احتمالی را داشته باشند .

گفتنی است معاونت آموزش متوسطه، کارشناس مسئول متوسطه دوم، کارشناس هسته مشاوره آموزش و پرورش آبادان در خصوص آموزش و کنکور گفتگو کردند و پس از آن مدیران مدارس با ذکر سوالاتی پیرامون حوزه آموزش ، به بیان نظرات و طرح دیدگاههای خود پرداختند.

انتهای پیام/ د

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.