پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که ۸۰ میلیون پهلوان داریم.

محمودی: 80 میلیون پهلوان ، جوانمرد و عیار داریمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودی پیشکسوت کشتی کشورمان در حاشیه مراسم گلریزان برای کمک به سیل زدگان گفت: تشکر می کنم که این حرکت جوانمردی و پهلوانه را در ورزش و جامعه شاهد هستیم در مملکت ما ۸۰ میلیون جوانمرد ، پهلوان و عیار داریم که می توانیم در این جامعه نشان دهنده تمام کار ها باشیم  ما در مملکتی زندگی می کنیم که زن هایمان هم پهلوان هستند. 

او افزود: ما از زمان تختی در گلریزان بوئین زهرا شاهد ادامه این گونه حرکت ها  در زلزله کرمانشاه، حادثه سیل اخیر و ...   بودیم. من به مردم تهران که نه زلزله، نه سیل داشتنند و نه  این که شهرشان در خط مقدم جبهه بوده است که لطف خداوند بوده است، می خواهم حرکت جوانمردانه داشته باشند و در این گلریزان ها شرکت کنند. 

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: امیدوارم دیگر سیل و غمی نباشد و تنها شادی و خوشحالی باشد حالا از مردم تهران می خواهم کمک کنند، باید کار انجام داهیم چون زود دیر می شود و خداوند از جایگاهی که به ما داده است به خوبی استفاده کنیم. 

او درباره مطرح شدن خروج یک کشتی گیر از ایران و احتمال پناهندگی اش به کشور دیگر بیان داشت: در این موقعیت هیچ ورزشکاری نباید کشورش را ترک کند شاید مانند رشته های دیگر برخی برای حضور در تیمی راهی کشور دیگری شوند اما نبایدرو به روی پرچم کشورش ایستاد اما  شاید کم لطفی دیده است و در هر صورت امیدوارم این حرکت جوانمردی و پهلوانی از کشورمان کم نشود. 


بیشتر بخوانید: راه اندازی موسسه خیریه حمایت از کشتی گیران محروم


انتهای پیام / 

اظهارات پیشکسوت کشتی برای حضور در گلریزان کمک به سیل زدگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار