مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: طرح نوروزی در مجموع ۱۶ نفر در حوادث رانندگی درون و برون شهری در این استان جان خود را از دست دادند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، غلامرضا همایون پور گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه داشت که در این مدت در مجموع ۱۶ نفر در حوادث رانندگی درون و برون شهری جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در این مدت در حوادث برون شهری ۱۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی سطح استان کردستان کشته شده بودند که این رقم در سال گذشته ۲۱ نفر بود و کاهش ۳۵ درصدی آمار کشته شدگان را شاهد هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ادامه داد: همچنین در اثر تصادفات درون شهری نیز امسال تنها یک نفر جان خود را از دست داد که این رقم نسبت به سال گذشته که سه نفر بودند ۶۶ درصد کاهش داشته است.

همایون پور یادآور شد: متأسفانه سال گذشته دو نفر نیز در اثر تصادف در جاده‌های روستایی استان کشته شده بودند که امسال خوشبختانه در این محور‌ها کشته‌ای نداشته‌ایم و کاهش ۱۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه در طرح نوروزی امسال در مجموع ۱۶ نفر بر اثر حوادث درون و برون شهری جان خود را از دست داده بودند و سال گذشته این رقم ۲۶ نفر بود، در مجموع ۳۸ درصد کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی را داشته‌ایم.

انتهای پیام/م

کاهش ۳۸ درصدی حوادث رانندگی درطرح نوروزی در کردستان

برچسب ها: حوادث ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.