رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ایم که خیلی فوری به افراد پرداخت می‌شود.

تسهیلات ویژه و فوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ایم/ اختصاص وام بدون بهره جهت احیای مشاغلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پرویز فتاح بعدازظهر امروز پس از دیدار با نماینده، ولی فقیه در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان خوزستان دچار آسیب، نقل مکان و یا خسارت ناشی از آب‌گرفتگی و سیلاب شدند که دو روز پیش به حساب همه این خانوار‌ها مبلغی تا سقف یک میلیون تومان از منبع کمک‌های مردمی واریز شد و در آخر ماه مبلغ واریزی ماهیانه نیز برای آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: همه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تا سقف ۳۵ میلیون تومان برای خانه و ۱۵ میلیون تومان برای لوازم منزل بیمه شده‌اند و بیمه در محل مستقر است و در حال ارزیابی است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به کمک‌های مردمی بسیار خوب در این ایام، عنوان کرد: تمامی خانه‌ها اگر آسیب دیدند به صورت ۱۰۰ درصد ترمیم می‌شوند و اگر نیاز به احداث کامل دارند برای آن‌ها خانه‌ها ساخته می‌شود و نیاز نیست خانواده‌های تحت پوشش مبلغی را پرداخت کنند؛ همچنین لوازم منزل نیز به صورت نو برای آن‌ها تامین می‌شود.

وی ادامه داد: از منبع صندوق کمیته امداد نیز تا ۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه فوری از امروز با سود صفر درصد پرداخت می‌شود و سقف وام برای خانوار‌های ساکن در خوزستان برداشته شد.

فتاح با اشاره به حمایت کامل از خانواده‌های تحت پوشش، اظهار کرد: به مدت یکسال تمام وام‌های خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد استمهال شد و تا ۵۰ میلیون تومان بلافاصله وام قرض‌الحسنه بدون بهره اشتغال پرداخت می‌شود.

وی افزود: در صورت نیاز کمیته امداد چتر حمایتی خود را گسترده‌تر می‌کند و خانواده‌های بیشتری را تحت پوشش می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

اختصاص وام بدون بهره جهت احیای مشاغل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.