مشاور فرمانده معظم کل قوا در حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید صیاد شیرازی از الگو‌های شاخص در خدمت و حضور در صحنه‌های دفاع از حریم اسلام، انقلاب و رهبری بود.

شهید صیاد شیرازی الگوی خدمت و حضور در صحنه دفاع از اسلام بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بیستمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در مرکز آموزش ۰۸ (شهید ابراهیم نوری ارتش) شهرستان خاش گفت: ادامه راه شهیدان ارتش و سپاه اسلام مانند شهیدان صیاد شیرازی، آوینی، کلاهدوز، همت و باکری با برگزاری این گونه همایش‌ها میسر بوده و یاد این سرمایه‌های ارزشمند نظام را زنده می‌کند.

وی با محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی اظهار داشت: ترامپ و سران آمریکایی باید بدانند که سپاه عزیز ایران منشا خیر و برکت و خدمت رسانی است و تصمیمات بی شرمانه و جاهلانه شما نمی‌تواند ملت و پاسداران وطن را از اهداف متعالی اسلام و انقلاب دور کند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در حفاظت اطلاعات ارتش بیان کرد: تشکیل سپاه در کنار عزیزان ارتش از هوشمندی امام راحل حکایت دارد که توانست عظمت و ابهت کشور را قوت ببخشد.

همرزم شهید صیاد شیرازی ادامه داد: خدمات ارتشیان دلاور و نیرو‌های ارزشی انقلاب مانند شهید صیاد شیرازی سبب استحکام و پایداری نظام اسلامی و شکست نقشه‌های دشمنان شده است.

میر هاشمی گفت: حضور شهید صیاد شیرازی و سایر سرداران رشید ارتش و سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب و مقابله با گروهک‌های خرابکار، نابودی دشمنان و عوامل دست نشانده شان را به دنبال داشت.

وی از فرماندهان نیرو‌های مسلح، امامان جمعه و فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرائی خواست برای مردم که از سرمایه‌های ارزشمند اسلام و کشور هستند وقت بگذارند و خدمات شایسته‌ای به آنان ارائه دهند.

امام جمعه شهرستان خاش نیز با گرامیداشت مناسبت‌های ارزنده ماه بزرگ شعبان و بزرگداشت شهید صیاد شیرازی گفت: مردمی بودن، حضور با اخلاص و شجاعانه، اخلاق و دینداری و ولایت پذیری از ویژگی‌های بارز شهید صیاد شیرازی بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اقدام آمریکا در خصوص تروریستی خواندن سپاه را محکوم کرد و افزود: ایران قربانی ترور کور عوامل و دست نشاندگان استکبار، منافقان و جنایتکاران وابسته به آن‌ها بوده که شهید صیاد شیرازی نمونه‌ای از قربانی‌های ترور است، زیرا دشمنان وجود این سرمایه بزرگ انقلاب را تحمل نکردند و آن جنایت کور را رقم زدند.

سرهنگ عبدالرحمن ساسانیان فرد فرمانده مرکز آموزش ۰۸ (شهید ابراهیم نوری) با برشمردن ویژگی‌های برجسته شهید صیاد شیرازی، آمادگی پرسنل کادر و وظیفه ارتش را برای ادامه راه شهیدان، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مقابله با تهدیدات دشمنان اعلام کرد.

در ادامه شماری از خانواده‌های معظم شهدا و پاسداران خاش مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیستمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در مرکز آموزش ۰۸ (شهید ابراهیم نوری ارتش) مستقر در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با حضور مشاور فرمانده معظم کل قوا در حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی و جانشین هیات معارف جنگ و همرزم شهید صیاد شیرازی.

امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، شماری از مدیران دستگاه‌های اجرائی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و پرسنل کادر و وظیفه مرکز آموزش شهید ابراهیم نوری ارتش با شکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

شهید صیاد شیرازی الگوی خدمت و حضور در صحنه دفاع از اسلام بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار