فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: این استان با کاهش ۳۳ درصدی تعداد فوتی‌های رانندگی در طرح نوروزی امسال رتبه چهارم کشور در کاهش مرگ انسانی را از آن خود کرد.

سیستان و بلوچستان رتبه ۴ کاهش فوتی رانندگی نوروزی را کسب کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از راه‌های موثر در کاهش سوانح رانندگی آموزش قوانین، اطلاع رسانی در خصوص عواقب تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان است که در این زمینه در سیستان و بلوچستان گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی ایمن سازی جاده ها، شناسایی نقاط پر حادثه، فعال بودن شبانه روزی اعضای ستاد تسهیلات سفر، ایجاد استراحتگاه‌های بین راهی و افزایش حضور فیزیکی پلیس را از دیگر عوامل کاهش تصادفات رانندگی نوروزی این استان برشمرد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نوروزی سال گذشته پلیس این استان رتبه هفت کشوری را در کاهش تلفات رانندگی کسب کرده بود.

بهروزی زاده گفت: با توجه به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی که پلیس در دستور کار خود قرار داده است امیدواریم کاهش بسیاری از تصادفات جاده‌ای را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان رتبه ۴ کاهش فوتی رانندگی نوروزی را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار