مدیر عامل شرکت آبفا استان کردستان گفت: دو تصفیه خانه آماده بهره برداری در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان افتتاح می‌شود و با این اقدام ظرفیت تصفیه فاضلاب استان به ۸۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیران عامل صنعت آب و برق و گاز استان کردستان امروز ۲۰ فروردین ماه با حجت الاسلام شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق و گاز، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های مجموعه خود در سال ۹۷ به بیان اهداف و برنامه‌های پیش رو در سالجاری پرداختند.

محمد حسین محمدی مدیرعامل شرکت آبفا استان با اشاره به اینکه کردستان بیشترین پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب در کشور را دارا است، گفت: در تصفیه فاضلاب هم دو تصفیه خانه آماده بهره برداری است که در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود و با این اقدام ظرفیت تصفیه فاضلاب در استان به ۸۰ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مشکلی به لحاظ تأمین آب در استان وجود نداشت، گفت: طرح جامع افق استان برای سال ۱۴۲۰ تهیه و به تأیید وزارت نیرو رسید که طبق این طرح مشخص می‌شود تأمین آب پایدار شهر‌های استان از چه منابعی خواهد بود.

مهندس محمدی با یادآوری انتخاب شرکت آبفا کردستان به عنوان یکی از دستگاه‌های مشتری مدار در کشور، تصریح کرد: در تمامی خدمات از نظارت شهروندان استفاده می‌کنیم واین رویه را در سال جاری نیز ادامه می‌دهیم.

وی رفع ۳۰ هزار حادثه و کاهش میانگین زمان رفع اتفاقات به کمتر از ۵ ساعت، انجام مطالعات اجتماعی و تداوم خدمات رسانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق منفصل شهری را از دیگر اقدامات شرکت آبفا در سال ۹۷ ذکر کرد و افزود: امیدواریم این روند را در سال جاری نیز به شکل مطلوبتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.