شهرداری خاش با ایجاد و تجهیز ۲ بوستان بانوان و خانواده در جوار پارک قدیمی و سرسبز تفتان فضایی مناسب و دلنشین برای تفریح خانواده‌های خاش و بویژه قشر بانوان به عنوان نیمی از جمعیت این شهرستان فراهم کرده است.

۲ بوستان برای تفریح بانوان و خانواده در خاش تجهیز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، تجهیزات ورزشی، دریاچه مصنوعی و قایق سواری، باغ پرندگان، آلاچیق و فضای سبز، چرخ فلک، تفریحات سالم و مهیج کودکان و بانوان و ... از سوی شهرداری خریداری و در بوستان‌های خانواده و بانوان خاش نصب شده است.

بانوان به همراه کودکان خود هنگام عصر، شامگاهان و روز‌های تعطیل که فرصتی مناسب برای گردش و تفریح است می‌توانند با مراجعه به بوستان‌های خانواده و بانوان از امکانات و ظرفیت‌های فراهم شده بهره لازم را ببرند.

این ۲ پارک در سال‌های ۹۳ و ۹۴ ساخته شده، ولی امسال و اواخر پارسال تجهیزات لازم برای ورزش و تفریح و سرگرمی بانوان و خانواده‌های خاشی و فرزندان شان شامل سرسره بادی، تاب، استخر توپ، ترامبولین، قطار، دریاچه مصنوعی و قایق سواری، کشتی فضایی و آلاچیق و ... خریداری و نصب شده است تا در آن لحظات خوشی را سپری کنند.

شهردار خاش گفت: با توجه به اینکه این شهرستان دارای شرایط مناسب آب و هوایی و از نقاط مهم گردشگری استان محسوب می‌شود برای پر کردن اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی خانواده‌ها و قشر بانوان و مهمانان خارج از شهرستان و استان دو مکان مهم پارک بانوان و خانواده ایجاد و تجهیز شده تا شهروندان و مسافران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

عبدالمجید تمندانی افزود: با توجه به وجود قله و ارتفاعات و زیبائی‌های تفتان سربلند و روستا‌های سرسبز اطراف خاش مهیا کردن شرایط مناسب برای سرگرمی خانواده‌ها از نیاز‌های مهم شهر بوده که خوشبختانه با امکانات خوب شهرداری توانستیم زمینه را برای استفاده گسترده بانوان و خانواده‌های خاشی و مهمانان فراهم کنیم که در ایام نوروز، تابستان و روز‌های تعطیل و فرصت‌های مناسب خارج از ساعات اداری مردم بتوانند از جذابیت‌ها و ظرفیت‌های فراهم شده، به خوبی بهره ببرند.

وی بیان کرد: تاکنون افزون بر پنج میلیارد ریال برای تجهیز و آماده سازی آن اعتبار هزینه شده که بانوان و تمام خانواده‌ها به همراه فرزندان شان و حتی مهمانان می‌توانند استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

۲ بوستان برای تفریح بانوان و خانواده در خاش تجهیز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار