یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد این کشور از تصمیم خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس در پاسخ به سؤال خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) درخصوص درخواست مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، از متحدان واشنگتن برای پیوستن به رفتار غیرقانونی آن کشور علیه سپاه گفت تصمیم آمریکا درباره تروریستی نامیدن سپاه به خود آن کشور مربوط است.

وزارت خارجه انگلیس روز سه‌شنبه این اظهارنظر را در پاسخ به این سؤال مطرح کرد که واکنش لندن به درخواست پمپئو درباره تروریستی اعلام کردن سپاه از سوی شرکای واشنگتن چیست؟ تأکید وی نشان داد که این تصمیم آمریکا مورد حمایت انگلیس نخواهد بود.

پمپئو پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی خارجی قرار داد، از متحدان و شرکای این کشور در سراسر جهان خواست تا اقدام مشابهی را صورت دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
جواب سخنگوی روباه پیر استعماری قابل تعمیق و اندیشیدن است اینکه بگویند این فقط به خود آمریکا مربوط میشود آیا یادش رفته که هیئت حاکمه انگلیس همیشه همسفری دائمی با آمریکا در یک قایق است؟ آیا افکار اندیشمندان بزرگ سیاست بین الملل را به سخره گرفته اند نمی شود که هر دو سوار یک قایق باشید و شما کاری نداشته باشید که همسفرتان فقط زیر پای خودش را با سرنیزه دارد سوراخ می کند این سخنگو یادش رفته در کجاها با ارتش تروریست آمریکا شانه به شانه نیرو و تجهیزات دارد؟ جناب سخنگو به اقیانوس خاورمیانه شاخ آفریقا جزایر بهم پیوسته گاوان شیرده هم فکر می کردید بعد جواب می دادید.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
هیشکی جون شیرین و عزیزش رو از سر را نیاورده که فدای افراط گری آمریکائیا بکنه
آخرین اخبار