چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی به مصاف هم می‌روند که این دیدار به صورت زنده از شبکه ورزش پخش میشود.

پخش زنده‌ی دیدار تیم‌های آلومینیوم و ملوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛بنا بر اعلام شبکه ورزش دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۴۵ امروز از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

قضاوت این بازی بر عهده علی صفایی به همراه هیوا بهمنی، کوروش کریمی و اشکان رضایی مقدم میباشد و ناظر داوری نیز رامین عرفانیان است این در حالی است که پیش از این قرار بود محمد حسین ترابیان داوری این بازی را به عهده بگیرد.

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آلومینیوم عصر دیروز و پیش از بازی با ملوان بندر انزلی با حاضر شدن بر سر مزار سیروس قایقران یاد و خاطره‌ی این اسطوره فوتبال گیلان را در سالگرد فوتش زنده کردند. سیروس قایقران بازیکن اسبق تیم ملی و ملوان در ۱۸ فروردین ماه سال ۷۷ بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

در جلسه هماهنگی دیدار تیم ها‌ی بندر انزلی و آلومینیوم اراک مقرر گردید در این دیدار ملوانی‌ها با لباس سفید و آلومینیوم با لباس آبی میدان بروند.

گفتنی است صبح امروز نیز هواداران تیم آلومینیوم اراک با همکاری باشگاه وارد بندر انزلی شدند تا در این دیدار همراه نماینده استان مرکزی باشند.

انتهای پیام/ی

حضور هواداران آلومینیوم اراک در بندر انزلی

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.