دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: اگر ما بتوانیم رونق تولید داشته باشیم می‌توانیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم.

رونق تولید تحریم را بی اثرمی کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: با توجه به نام گذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید عمل به فرمایش ایشان می‌تواند ما را به سمت خود کفایی ببرد تا واردات نداشته باشیم.

وی در جلسه‌ای که با حضور رئیس دادگستری، جمعی از معدن داران، صاحبان شرکت‌های خصوصی و دستگاه‌های متولی در امر حمایت از تولید کنندگان برگزار شد هدف را بیان نقطه نظرات پیشنهادات و طرح موانع و مشکلات موجود در امر تولید عنوان کرد.

بلوچ زاده ضمن تبریک اغاز سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: امروز کشور ما با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه است و رهبر معظم انقلاب به خوبی و حکیمانه این سال را رونق تولید نامیدند تا مردم که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اسیب نبینند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی بد بین نشوند.

دادستان راور افزود: یکی از مسائلی که زیاد پیرامون ان بحث می‌شود موانع موجود در امر تولید است چرا که با وجود این موانع تولید کنندگان نمی‌توانند به هدف نهایی خود برسند و در نتیجه دلسرد می‌شوند و این مسئله ضربه به اقتصاد مملکت است.

بلوچ زاده عدم کیفیت را از جمله موانع در امر تولید دانست و گفت: اگر بخواهیم تولید رونق پیدا کند باید به سمت کیفی سازی برویم و کیفیت ارتقاء پیدا کند.

وی واردات بی رویه و قاچاق کالا را از دیگر موانع برشمرد و افزود:وقتی که واردات بی پایه و اساس باشد باعث می‌شود تولید کننده نتواند تولید خوبی داشته باشد و بر همین اساس تقاضا‌ی تولیدات داخلی کم می‌شود و متقاضی به سمت تولیدات وارداتی و خارجی می‌رود.

بلوچ زاده بیان داشت: استفاده از مدیران لایق و متخصص موجب افزایش رونق در امرتولیدات داخلی می‌گردد و عکس ان نیز موجب نارضایتی و عدم مرغوبیت اجناس داخلی می‌شود.

وی اعلام داشت: با وجود همه مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید وقتی که هدف مقدس و مشخص باشد و با اعتقاد امر تولید پی گیری شود تمام مشکلات و سختی‌ها به جان خریده می‌شود وبه فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده می‌شود.
انتهای پیام/ح

رونق تولید تحریم را بی اثرکرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار