‍ عیادت شهردار شازند از آتشنشان مصدوم شازندی

شهردار شازند از رضا احمدی آتشنشان مصدوم شازندی عیادت کرد.

‍ عیادت شهردار شازند از آتشنشان مصدوم شازندیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شهردار شازند به اتفاق تعدادی از مسئولان شهرداری رضا احمدی آتشنشانی که در حین ماموریت دچار حادثه شد عیادت وقدر دانی کردند.

شعبانی شهردار شازند در این دیدار ایثار، صبر و رشادت را از ویژگی‌های اصلی یک آتش نشان وظیفه شناس دانست و گفت: در این شغل پر مخاطره آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود جان ومال حادثه دیده را نجات می‌هندو لذا آتش‌نشانان تداعی‌کننده ایثارگرانی هستند که باخلاقیت و شجاعتی مثال زدنی، شجاعانه در کنار مدیریت زمان و مکان با نجات جان حادثه دیدگان رسالت خطیر خود را انجام می‌دهند.

شعبانی افزود: مجموعه شهرداری از لحظه وقوع حادثه تاکنون پیگیر مداوا و بدست آوردن سلامتی این آتش نشان فداکار هستند و این تلاش تا پایان بهبودی همکار عزیزمان قطعا از سوی مجموعه شهرداری ادامه خواهد داشت.

آتشنشان مصدوم رضا احمدی پرسنل حادثه دیده آتش نشانی شهرداری شازند ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد ۹۸/۱/۱۹ در حین ماموریت در خیابان طالقانی کوچه شهید لشنی شازند بر اثر فروریختن قسمتی از دیوار محل حادثه مصدوم وبه بیمارستان ولیعصر اراک منتقل شد.

انتهای پیام / ج

شهردار شازند از رضا احمدی آتشنشان مصدوم شازندی عیادت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.