رییس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۸ نفر با تلاش آتش نشانان این استان خبر داد.

نجات ۸ نفر با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رییس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۲۱ فروردین ماه، یک عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بوده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، شهروندان ۴۶۸ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده، ۱۲ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۸ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۰۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی همدان اظهار داشت: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل نشت گاز خودرو در بلوار امام خمینی بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سعیدیه و بلوار ارم، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار احمدی روشن، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار شاهد و خیابان پاسداران، عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال سقوط کودک در سعیدیه و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در شهرک بهشتی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی افزود: تعداد ۸ نفر هم در عملیات‌های انجام شده نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

انجام ۸ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.