مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کبودرآهنگ از خسارت ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی سیلاب به تأسیسات، خطوط آبرسانی در این شهرستان خبر داد.

سیلاب بیش از ۱۹ میلیارد ریال به تأسیسات و خطوط آبرسانی کبودرآهنگ خسارت وارد کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باقر پورقاسمی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کبودرآهنگ با اشاره به اینکه با جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور و ازجمله استان همدان، گفت: در راستای مقابله با هرگونه بحران احتمالی از ۲۵ اسفند ماه ۵ اکیپ عملیاتی متشکل ازنیرو‌های فنی، اداری، کنترل کیفی در سه بخش شیرین سو، مرکزی و گل تپه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین دو جلسه هماهنگی و مدیریت بحران نیز در خصوص آسیب‌ها و تمهیدات لازم به منظور برون رفت از بحران تشکیل شد.

پور قاسمی با اشاره به آماده باش یک اکیپ اطفا گاز کلر و کنترل کیفی، یک اکیپ کنترل حوادث و تجهیزات الکتروپمپ در شرایط پیش آمده؛ افزود: همچنین ۲ دستگاه تانکر سیار و ۲ دستگاه تانکر ثابت نیز در راستای مدیرت بحران آماده به کار شدند.

وی با بیان اینکه در شرایط جوی پیش آمده، عملیات حفاظت فیزیکی از چاه‌ها و قنوات را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: بر همین اساس سرکشی به ۱۴۰ دهنه چاه عملیاتی و سعی شد با بهره گیری از کیسه‌های شن و ماسه چا‌های تحت خطر را محفوظ کنیم.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودرآهنگ به خسارات ناشی از سیل در شهرستان کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: متأسفانه سیل ۲ هزار و ۵۰ میلیون ریال خسارت به خطوط انتقال آب و شبکه‌های توزیع وارد کرد.

پور قاسمی همچنین از خسارت ۵ هزار و ۳۵۰ میلیون ریالی به راه‌های دسترسی به تأسیسات خبر داد و یادآور شد: در سیلاب اخیر، ۷۵۰ میلیون ریال خسارت به مخازن ذخیره آب و ۳ هزار و ۷۴۰ میلیون ریال خسارت به تأسیسات برق وارد کرد.

وی بیان کرد: همچنین سیل اخیر ۵ هزار و ۳۶۰ میلیون ریال به چاه‌ها، چشمه‌ها و قنوات و یک هزار و ۸۰۰ میلیون ریال خسارت به ایستگاه‌های پمپاژ خسارت زد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودرآهنگ افزود: در مجموع جاری شدن سیل در سطح روستا‌های تابعه شهرستان کبودرآهنگ یک هزار و ۹۰۵ میلیون ریال خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ب

سیلاب بیش از ۱۹ میلیارد ریال به تأسیسات و خطوط آبرسانی کبودرآهنگ خسارت وارد کرد

 

برچسب ها: آب و فاضلاب ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.