طیبی گفت: گره خوردن منافع آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا با بی‌ثباتی در منطقه، دلیل تحرکات اخیر آن‌ها علیه سپاه است.

جسارت نسبت به سپاه مواجهه با ملت ایران تلقی می‌شود/ اقدامات درخشان سپاه پاسداران در خاورمیانه و غرب آسیابه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به جایگاه ویژه سپاه پاسداران در کشور تاکید کرد: از آنجا که مردم انقلابی ایران در شکل‌دهی سپاه پاسداران نقش اساسی ایفا کرده‌اند به جرات می‌توان گفت این مجموعه خدوم و پرتلاش، یک تشکیلات ملت نهاد است و هرگونه جسارت و حرکت تحریک آمیز دشمن نسبت به این نهاد انقلابی، مواجهه با ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی تلقی می‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: دشمن در میدان رویایی با ملت ایران ناامید شده و بخش اعظم سرمایه خود را به عرصه جنگ روانی و تبلیغاتی کشانده است و این نشان از عجز و شکست وی دارد.

وی اقدامات سپاه پاسداران در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بحرانی خاورمیانه و غرب آسیا را درخشان توصیف کرد و گفت: گره خوردن منافع آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا با بی‌ثباتی در منطقه، دلیل تحرکات اخیر آن‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

طیبی حمایت‌های اخیر مردم و دولت از سپاه و در راس همه آن‌ها بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشانگر عمق علاقه ملت نسبت به این نهاد انقلابی فداکار و خط شکن دانست و بیان کرد: مقاومت را نباید تنها یک اقدام و یک ایستادگی دفاعی تعبیر کرد بلکه این واژه مهم در بطن خود به پایداری و توانایی‌های گسترده و ابتکارات پیش دستانه اشاره دارد که به‌حمدالله امروز جوانان سپاهی و سایر مجموعه‌های دلبسته به آرمان‌های انقلاب اسلامی با روحیه جهادی در تلاش برای کسب آن‌ها هستند.

عصبانیت آمریکا از اقتدار و حرکت ملی در مسیر پیشرفت کشور است

رئیس جهاددانشگاهی عصبانیت آمریکایی‌ها را ناشی از اقتدار و حرکت ملی در مسیر پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: پیکره واحد یک ملت مسلمان که با هدایت‌های رهبر فرزانه‌شان، دست در دست یکدیگر راه تعالی را انتخاب کرده و در عرصه‌های مختلف دانش و فناوری، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و غیره گام برمی‌دارد برای دشمنان قابل تحمل نیست.

طیبی در تشریح لایه‌های پنهان نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: وضعیت نابسامان داخلی صهیونیست‌ها، سلسله اقدامات زنجیروار این رژیم و حامی آن‌ها یعنی آمریکای مستکبر را به همراه داشته است و در آینده هم ادامه خواهد داشت؛ اما آنچه مانع از انحراف افکار عمومی و رمز پیروزی بر دشمن است وحدت کلمه در عرصه داخلی و در بین کشور‌های مسلمان خواهد بود که امیدواریم به فضل الهی بتوانیم همه توطئه‌های آن‌ها را مثل گذشته شکست دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار