رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده، بازسازی شهر پلدختر و رفع مسائل بحرانی آن زمان‌بر است.

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار شد/ بررسی نحوه خدمت رسانی جهادگران به مردم سیل زدهبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در استان لرستان با اشاره به آسیب‌های ناشی از سیل پلدختر، بر تسریع امدادرسانی دانشگاه آزاد و حضور فعال‌تر نیرو‌های جهادی این دانشگاه در مناطق سیل‌زده به ویژه شهر پلدختر تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه حجم رسوبات بر جای مانده ناشی از وقوع سیل در پلدختر بین ۷۰ سانتیمتر تا یک متر ارتفاع دارد، اظهار داشت: باید براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حداقل ۵۰۰ نفر از نیرو‌های جهادی دانشگاه آزاد طی یک ماه عملیات لایروبی را در این مناطق انجام دهند.

وی تأکید کرد: حضور هر فرد جهادی در مناطق سیل‌زده نباید بیش از پنج روز به طول انجامد تا امکان حضور تمامی اقشار دانشگاه آزاد فراهم باشد.

باید داوطلبان از سراسر کشور امکان حضور و کمک‌رسانی داشته باشند

طهرانچی در ادامه گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید درک درستی از حوادث طبیعی، چون سیل و آثار پس از آن داشته باشند، بنابراین اعزام نیرو‌های جهادی به مناطق سیل‌زده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا نیرو‌های داوطلب از واحد‌های سراسر کشور امکان حضور و کمک‌رسانی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های به عمل آمده، بازسازی شهر پلدختر و رفع مسائل بحرانی آن زمان‌بر است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت مردم آسیب‌دیده پلدختر و دیگر مناطق سیل‌زده را تنها نخواهد گذاشت.

در این جلسه رؤسای دانشگاه آزاد استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، زنجان و رؤسای واحد‌های نجف‌آباد و بروجرد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ازاد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
اميدوارم همه دست به دست هم بديم تا هرچه سريعتر بتونيم مناطق آسيب ديده رو بازسازي کنيم و مردم به زندگيشون برگردن
آخرین اخبار