تولیت آستان قدس رضوی گفت: اولویت کار آستان را رسیدگی به سه استان سیل‌زده گلستان، خوزستان و لرستان می‌دانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام احمد مروی ظهر امروز پنجشنبه در جمع خادمیاران رضوی اظهار داشت: امروز محروم‌ترین مردمان جامعه ما سیل زدگان هستند، این مردم فقیر نبودند و نیستند؛ کسب و کار و خانه داشته‌اند، آبرو و اعتبار دارند، بر اثر حادثه طبیعی زندگی خود را از دست دادند، به چشم فقیر نباید به آن‌ها نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: این‌ها انسان‌ها و خانواده‌های محترم، آبرومند، شریف، محترم و معتبری هستند و وظیفه خود می‌دانیم به آن‌ها رسیدگی کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه همانگونه که در حکم رهبری آمده است رسیدگی به نیازمندان وظیفه ماست، اولویت کار آستان را رسیدگی به سه استان سیل زده خوزستان، گلستان و لرستان می‌دانیم، تصریح کرد: خوشا به حال شما که فرصتی برای خدمت به مردم زیر پرچم امام رضا (ع) پیدا کرده‌اید.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به خادمیاران رضوی آشپرخانه مرکزی خرم آباد گفت: در تهیه و توزیع غذا و امدادرسانی به سیل زدگان کرامت مردم را رعایت کنید و حتما حفظ عزت و احترام مردم را در اولویت قرار دهید.

اولویت آستان قدس رسیدگی به مردم ۳ استان سیل‌زده کشور است

وی با تأکید بر اینکه امام رضا (ع) ناظر بر خدمات خادمیاران رضوی بر سیل زدگان هستند، اظهار کرد: در پخت و پز و توزیع غذا کمال دقت و حساسیت را بکار گیرید تا در حد امکان غذایی با کیفیت و با احترام در اختیار مردم قرار دهید، زیرا این مردم امروز میهمان‌های امام رضا (ع) هستند.

گفتنی است، تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از بخش‌های مختلف آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در خرم آباد، در جریان نحوه طبخ و توزیع غذای متبرک امام رضا (ع) بین سیل‎زدگان قرار گرفت.

آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در شهرستان خرم آباد روزانه ۱۰ هزار غذا گرم را طبخ و میان مردم سیل‌زده توزیع می‌کند.

انتهای پیام / ا

اولویت رسیدگی به سه استان سیل زده خوزستان، گلستان و لرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
چرا هرچی کمک هست رو می‌فرستید لرستان و گلستان مردم مظلوم خوزستان ایرانی نیستند؟؟