مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کار استقلال برای قهرمانی در لیگ سخت است، اما با جمع شدن حواشی دور از دسترس نیست.

چینی: قهرمانی استقلال در لیگ برتر دور از دسترس نیست/ سرمربی تیم ملی باید از لحاظ فنی و اسمی بزرگ‌تر از کی روش باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی چینی درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم استقلال تهران بیان کرد: استقلال سال جدید را به دلیل شکست در دربی و تساوی مقابل سایپا با بحران شروع کرد، اما خوشحالم با همکاری کادرفنی، هیئت مدیره، مدیریت و خود بازیکنان توانست ین حواشی را به سرعت جمع کند. استقلال مقابل الهلال از لحاظ فنی فوتبال فوق العاده با کیفیتی بازی کرد و با بردن حریف از این بحران خارج شد.

اکنون استقلال نیاز به آرامش دارد

مربی سابق تیم استقلال درباره حواشی‌ای که نسبت به دخالت‌های مهدی رحمتی در این تیم مطرح شده است، اظهار داشت: من به این موضوع که بحث درون خانوادگی استقلال است ورود نمی‌کنم چراکه خود مجموعه باید چنین موضوعی را حل کند، اما منطقی نیست وقتی سرمربی تیم x، y و z را به عنوان پنالتی زن استقلال برای دربی انتخاب کرده ناگهان یک بازیکن خارج از تصمیم سرمربی پنالتی بزند. با این وجود تاکید می‌کنم من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده و نمی‌توانم اظهارنظر خاصی کنم. این بحث برای استقلال بحران درست کرد که خدا را شکر با برتری مقابل الهلال تا حدی جمع و جور شد. اکنون هم استقلال نیاز به آرامش دارد و باید هواداران و پیشکسوتان این آرامش را به مجموعه استقلال تزریق کنند.

تغییرات متوالی بازیکنان، سرمربی و نبود امکانات  وضعیت استقلال را به یان روز انداخته است

چینی درباره دلیل اصلی ناکامی این تیم از کسب قهرمانی لیگ برتر برای هفتمین سال متوالی که سبب عصبی شدن هواداران استقلال شده است، گفت: نمی‌توانم دلیل اصلی این موضوع را بگویم، اما تغییرات متوالی بازیکنان، سرمربی و نبود امکانات دست به دست هم داده تا استقلال چنین وضعیتی داشته باشد. برای موفقیت استقلال و قهرمانی این تیم باید همه عوامل یکپارچه شوند درغیر این صورت این روند همچنان تداوم دارد.

او ادامه داد: هرچند کار استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر سخت شده است، اما بالا بردن جام در این فصل هم دور از دسترس نیست چراکه فوتبال قانون نانوشته‌ای دارد و هر اتفاقی در آن محتمل است.

فدراسیون باید مربی بزرگتر از کی روش برای تیم ملی انتخاب کند

سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضاء ایران درباره بحث انتخاب جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قطعا فدراسیون فوتبال باید مربی‌ای بزرگ‌تر از کی روش برای تیم ملی انتخاب کند. هرچند تیم ملی از لحاظ نتیجه گیری با کی روش در لحظات نهایی عملکرد خوبی نداشت و همیشه در بازی‌های حساس تا حدی کم آورد، اما کی روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشت. اگر قرار باشد مربی‌ای کوچک‌تر از کی روش انتخاب کنیم نمی‌تواند تیم ملی را هدایت کند و فدراسیون باید مربی‌ای را جانشین او کند که از لحاظ اسمی و فنی بزرگ‌تر از کی روش باشد.

منصوریان مربی جوان و بادانشی است

دستیار سابق علیرضا منصوریان درباره دوران موفق این مربی در تیم ذوب آهن گفت: منصوریان مربی جوان و بادانشی است که علم روز فوتبال را دنبال می‌کند. او برای به دست آوردن شناخت از تیم ذوب آهن مقداری زمان می‌خواست. او اکنون شناخت کاملی نسبت به بازیکنان و تیم ذوب آهن پیدا کرده و نتایج خوبی گرفته است. اطمینان دارم منصوریان می‌تواند آینده روشنی را برای ذوب آهن رقم می‌زند.


بیشتر بخوانید:

۴ استقلالی از سفر به اصفهان بازماندند

واکنش منشا به کشیده شدن موهایش

استیلی: صعودمان از گروه را تقدیم سیل زدگان کردیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار