سومین جلسه محاکمه هم تیمی سردار آزمون در زنیت روسیه به اتهام «اوباش گری و بر هم زدن نظم عمومی» امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

سومین جلسه محاکمه هم تیمی سردار آزمونبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جلسه محاکمه "الکساندر کوکورین" بازیکن زنیت و "پاول مامائف" بازیکن کراسنودار که به علت اتهام «اوباش گری و بر هم زدن نظم عمومی» توسط پلیس دستگیر شده و در زندان به سر می‌برند، امروز در مسکو برگزار شد.

دفتر دادستانی این دو فوتبالیست و همراهانش را، از جمله برادر کوچکتر کوکورین، کیریل، را به خشونت و اختلال در نظم عمومی در یک کافه و خیابان متهم کرده است.

اولین جلسه این محاکمه روز سه شنبه هفته جاری برگزار شد که به تفهیم اتهام اختصاص داشت.

در آن جلسه، دادستان به طور خاص، به کوکورین یادآوری کرد که با صندلی سه ضربه به دنیس پاک، یکی از مقامات وزارت صنایع و تجارت، زده، پس از آن که پاک به رفتار او انتقاد کرد است.

سومین جلسه محاکمه امروز در شرایطی برگزار شد که وکیل کوکورین دو شاهد را به دادگاه فراخوانده بود. ضمن این که راننده مضروب هم در دادگاه حاضر شد.

هر دو آن‌ها روز ۸ اکتبر پس از این که دو مقام روس و یک راننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند، دستگیر شدند.

کوکورین، که از اکتبر سال ۲۰۱۸ در بازداشت بوده است، تنها یکی از اتهاماتی را که در دفتر دادستان آمده است، تصدیق می‌کند، اما این مسئله را که اقدام او یک عمل «اوباش گری» بوده رد کرد.

اما مامائف حمله به ویتالی سلولچوک، راننده مدیر شبکه اول تلویزیون روسیه را پذیرفت. در همین حال، یکی از شاهدان «پاک» را متهم به توهین به بازیکنان کرد، که باعث شد کوکورین با صندلی به او حمله کند.

همان شاهد همچنین گفت که مامائف فقط به راننده حمله کرد، زیرا او آن‌ها را "خروس" نامید.

در صورتی که جرم این دو بازیکن اثبات شود، طبق قانون تا ۷ سال ممکن است پشت میله‌های زندان بمانند.


بیشتر بخوانید:

 عجیب‌ترین مدل موی بازیکنان مطرح فوتبال

مرگ دروازه بان جوان به دلیل برخورد شدید فوتبالی


انتهای پیام/

دادگاه همبازی سردار برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار