معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر، فوت فرد آویزان شده به بالگرد هلال احمر را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انتشار ویدیوی سقوط یک فرد از بالگرد جمعیت هلال احمر، گفت: بالگرد‌های جمعیت هلال احمر برای توزیع مواد غذایی و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته به مناطق مختلف و به ویژه روستا‌های محصور در سیل اعزام می‌شوند.

وی افزود: یکی از نکات برجسته در این پرواز‌ها ازدحام عجیب مردم در کنار بالگرد‌ها است که علاوه بر خطر‌های زیاد، موجب تموج جمعیت و افراد حاضر می‌شود.

سلامت بیان کرد: در این مورد نیز، بالگرد هلال احمر برای توزیع بسته‌های غذایی در منطقه شاوور شهرستان شوش در حال امدادرسانی بود که طبق ویدئوی منتشرشده، فردی برای گرفتن یک بسته غذایی به بالگرد آویزان شد و پس از بلند شدن بالگرد از زمین، میله‌های بالگرد را رها نکرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: این فرد پس از اینکه میله‌های بالگرد را رها کرد، از ارتفاع حدود ۲ متری سقوط کرد و از ناحیه بینی دچار جراحت شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این فرد به وسیله نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا و به مرکز درمانی انتقال یافت و فوت این فرد تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/ ن

ازدحام مردم در کنار بالگردها

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیلاب ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
خواهشا ایمنی رو هم مردم و هم نیروهای امدادی بطور جد رعایت کنند تا شاهد خبرهای ناگوار نباشیم