فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز از خدمت رسانی بیش از یکهزار بسیجی این ناحیه در مناطق سیل زده این کلانشهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار عادل ساری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با ماموریتی که سپاه پاسداران به ما محول کرد، بحمدالله با همکاری بسیجیان ناحیه امام علی(ع) و اقشار مختلف مردم در منطقه زرگان، با احداث سیل بند در این منطقه، شرایط را کنترل نماییم و از نفوذ آب در این منطقه و ورود آن به منازل مردم جلوگیری نماییم.

وی بیان داشت: همچنین با ایجاد سیل بند بر روی کانال سلمان که تهدیدی برای مردم ساکن در غرب اهواز محسوب می شود، یکهزار و 200 نفر از بسیجیان ناحیه امام علی(ع) در منطقه مذکور مستقر شده و بصورت شبانه روزی و مستمر درحال احداث سیل بند هستیم.

سرهنگ ساری تصریح کرد: بنا به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک رسانی و خدمت به مردم، همیشه در صحنه هستیم و خدمت می کنیم.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) اذعان داشت: قول میدهم که خطری مردم اهواز را تهدید نکند و تا آخرین لحظه در کنارشان خواهیم بود و خدمت رسانی تا عادی شدن شرایط و رفع خطر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

ادامه عملیات احداث سیل بند

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار