فرماندار شهرستان سنندج گفت: خدمت‌رسانی به روستا‌ها سبب جلوگیری مهاجرت روستانشینان به شهر‌ها و رونق تولید در روستا‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به روستا‌های شهرستان سنندج به جایگاه برتر استان در گاز رسانی به تمامی نقاط استان اشاره کرد.

فرماندار شهرستان سنندج خدمت‌رسانی به روستا‌ها را سبب جلوگیری مهاجرت روستانشینان به شهر‌ها و رونق تولید در روستا‌ها عنوان کرد.

زارعی اظهار داشت: ۹۶ درصد استان از نعمت گاز برخوردار بوده و این امر موجب شده استان در رتبه‌های برتر در زمینه گازرسانی قرار گیرد.

وی در ادامه مشخص کردن ۱۵ پیمانکار برای اجرای عملیات گازرسانی در اقصی نقاط شهرستان را مستلزم اصل همکاری با مردم منطقه، شورا، دهیار و بخشداران آن بخش دانسته و بازنگری طرح هادی در اجرای عملیات لوله گذاری و انشعاب مشترکین را ضرروری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: ملت بزرگ ایران در شرایط کنونی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. بلایای طبیعی از قبیل سیل و تحریم‌های اقتصادی گسترده تحمیلی از جانب کشور‌های غربی به سرکردگی آمریکا باعث شده است اقدامات دولت و دستگاه‌های اجرایی از هر سو زیر ذربین منتقدان و مردم قرار گیرند لذا همکاری و همیاری مردم با مسئولین همانند قبل را مستلزم عبور از این پیچ خطرناک تاریخی دانست.

وی در پایان با اشاره به وقوع سیل‌های مخرب در کشور و استان، اقدام نابخردانه و کاملا سیاسی چند روز اخیر دولت آمریکا بر علیه ملت ایران و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی رئیس جمهوراین کشور را محکوم کرده و ترس از همبستگی آحاد مردم با نیرو‌های نظامی در کشور را موجب اجرای چنین اقدام ستیزه جویانه‌ای دانست.

لازم به ذکر است با اعلام شرکت گاز استان کردستان به تفکیک، ۵ روستای بخش حسین آباد، ۹ روستای بخش مرکزی، ۱۳ روستای پرجمعیت بخش سیروان و ۱۸ روستا در بخش کلاترزان تا دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

۱۵ پیمانکار و اشتغال ۷۵۰ نفر به صورت مستقیم با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان جهت کار گذاری ۲۶۰ کیلومتر لوله، راهندازی ۴ هزار انشعاب و پوشش ۹ هزار مشترک جدید در دست اقدام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.