دولت پاکستان در واکنش به پاسخ ندادن دولت هند به سوالات این کشور در زمینه حمله تروریستی پلوامه، کاردار سفارت هند در اسلام آباد را فراخواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت پاکستان در واکنش به پاسخ ندادن دولت هند به سوالات این کشور در زمینه حمله تروریستی پلوامه، «گورو آلووالیا» کاردار سفارت هند در اسلام آباد را فراخواند.

بر این اساس، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان در واکنش به مدارک ارائه شده از سوی هند در زمینه حادثه تروریستی پلوامه، برخی از افراد وابسته به گروه های ممنوع الفعالیت که نامشان در مدارک هندی اعلام شده بود را دستگیر کرد اما آن کشور در واکنش به سوالات مطرح شده توسط پاکستان هیچ واکنشی نشان نداد.

این بیانیه افزود از کاردار سفارت هند پرسیده شد که چرا کشورش به سوالات پاکستان پاسخ نداده است. دولت پاکستان همچنین در زمینه نام برخی از افراد ذکر شده در مدارک ارائه شده از سوی دولت هند، خواستار اطلاعات بیشتر شده است.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد ما از دولت هند خواسته ایم که اطلاعات بیشتر در زمینه سیم کارت و پیام رسانهای فعال در گوشی همراه سخنگوی گروه جیش محمد ارائه کند تا با استناد آن بتوانیم اقداماتی را اتخاذ کنیم.

25 بهمن ماه به فاصله یک روز از حمله تروریستی به سیستان بلوچستان، کشمیر نیز مورد حمله تروریستی قرار گرفت (حمله تروریستی پلوامه) که طی آن 44 پلیس هندی کشته شدند. در پی این اتفاق هند سفیر پاکستان را احضار کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هند ، پاکستان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار