رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده‌ چالوس و بارش پراکنده باران در جاده های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در ارتفاعات محور‌ کوهستانی انتهای حوزه استحفاظی چالوس حدود یک کیلومتر بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان بارانی و سطح جاده های استان لغزنده است، افزود:هم اکنون سطح جاده‌ها در مسیرهای چالوس ، هراز ، کیاسر ، ساری – گلوگاه لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح امروز ورود کامیون به جاده هراز ممنوع شده است ،افزود:در صورت مشاهده ترافیک سنگین و نیمه سنگین ساعت 17 امروز جاده چالوس از مرزن آباد به کرج یکطرفه می شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ
 
 

جاده های مازندران بدون ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.