امام جمعه موقت سمنان گفت: اقدام غیرقانونی و احمقانه آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران سبب انسجام و وحدت ملی در ایران اسلامی شده است.

آمریکا احمق بودن خود را با تروریست اعلام کردن سپاه بیش از تر از گدشته کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: عامل اصلی شکست خوردن آمریکا با هزینه های گزاف در خاورمیانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود‌.

وی افزود: وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی تمام نقشه های شوم آمریکا و اقدام نابخردانه ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

حجت الاسلام عبدوس به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره و تصریح کرد: ناو آمریکایی زمانی که می خواهد از تنگه هرمز بگذرد باید از نیروهای ایرانی اجازه بگیرد و وارد خلیج فارس شود.

امام جمعه موقت سمنان به حضور پاسداران و بسیجیان استان در مناطق سیل زده هم اشاره کرد و عنوان داشت: حضور جوانان بسیجی و سپاهی در کنار فرماندهان سپاه در مناطق سیل زده نشان از همت این نهاد در کمک به آحاد جامعه در شرایط گوناگون دارد.

حجت الاسلام عبدوس یادآور شد: جریان ها و افکار سیاسی را با تقوا می توان تفسیر کرد و درستی و نادرستی آن ها را تشخیص داد.

امام جمعه موقت سمنان با تبریک ایام شعبانیه و روز جوان، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به جوانان پرداختند، مسوولان با پیگیری و اجرای این بیانیه به 36 میلیون جوان کشور توجه و مشکلات آن ها را حل کنند.

گفتنی است نمازگزارن استان پس از پایان نماز جمعه یک بار دیگر حمایت و اتحاد خود را با سپاه با برگزاری راهپیمایی اعلام کردند.

آمریکا احمق بودن خود را با تروریست اعلام کردن سپاه بیش از تر از گذشته ثابت کرد

آمریکا احمق بودن خود را با تروریست اعلام کردن سپاه بیش از تر از گذشته ثابت کرد

آمریکا احمق بودن خود را با تروریست اعلام کردن سپاه بیش از تر از گذشته ثابت کرد

انتهای پیام / گ

برگزاری نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.