نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا و دست نشانده‌هایش خود بزرگترین تروریست جهان و حامیان تروریست هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: رئیس جمهور آمریکا کوچکتر از آن است که درمورد سپاه و نظام ایران گزافه گویی کند.

وی بیان کرد: آنچه در افغانستان، عراق و سوریه رخ داد نشان داد حامیان اصلی تروریست آمریکا و صهیونیست و دولت‌های در دست آن‌ها در حاشیه خلیج فارس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: آمریکا که در ساختار سیاسی جهان عقبه صهیونیسم بین‌الملل، جانی و تروریست است، حالا با تحریف حقایق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان تروریسم معرفی می‌کند؛ آمریکایی‌ها در صدر تروریسم و سرچشمه شرارت جهان هستند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: سپاه خورشید فروزان بی غروب برای ایران است و جهان بداند تا انقلاب هست سپاه هست و تا سپاه هست انقلاب خواهد بود.

وی بیان کرد: مقاومت در برابر بیگانگان و تحقیر امریکایی‌ها به دست سپاه، آمریکایی‌ها را برآشفته و مجبورشان کرده با دستپاچگی سپاه را تروریست بنامند و به خیال خامشان آن را تضعیف کنند، اما در عوض سپاه در عرصه بین الملل و کشور مقتدرتر شد و امروز همه ایرانی‌ها خود را سپاهی می‌نامند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه امروز در همه عرصه‌ها در حوزه‌های مختلف کشور کارنامه درخشانی دارد از نظامی و اقتدار گرفته تا صنعتی و سازندگی تا جهاد و امداد رسانی.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌ها، تصریح کرد: وضعیت سیل هموطنان را آزرده خاطر ساخته و همگان باید به شکل سازمان یافته کمک رسانی کنند.

وی همچنین از مسئولان استان خواست بررسی‌های لازم را برای پیشگیری از سیل و آسیب‌های آن با جدیت انجام دهند واز هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یکی از شاخص‌های مدیریت راهبردی و استراتژیک را آینده نگری بحران‌ها عنوان کرد و افزود: باید بحران‌های پیش رو با آینده پژوهی بررسی شود و مخاطرات آن کاهش یابد.

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی‌ داشت و با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، تغییر نگرش نسبت به جوانان و اعتماد به آن‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

سپاه در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.