نمازگزاران و مردم انقلابی استان اردبیل با برپایی راهپیمایی باشکوه ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا، همبستگی و حمایت خود از سپاه پاسداران را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، راهپیمایی نمازگزاران و مردم انقلابی استان اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مردم انقلابی و آگاه اردبیل و سایر شهر‌های این استان با حضور در راهپیمایی امروز جمعه ضمن حمایت از سپاه پاسداران، انزجار خود را از دولتمردان آمریکا و اقدامات کینه توزانه ترامپ اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور گسترده و باشکوه و با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار‌هایی حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان دادند.

«سپاهی و دلاوریم، پیرو خط رهبریم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده»، «مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا»، «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» و… شعار‌های حاضرین در حمایت از سپاه و اعلام انزجار از اقدامات آمریکا بود.

این راهپیمایی با حضور آحاد مختلف مردم از مقابل مصلای اردبیل واقع در مقابل بازار تاریخی این شهر آغاز و در خیابان امام خمینی (ره) اردبیل ادامه یافت.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه و کینه توزانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، جنایات این کشور استکباری و بویژه رژیم صهیونیستی را در کشور‌های منطقه و سایر کشور‌های دنیا محکوم کردند.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی مردم اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران

برچسب ها: راهپیمایی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.