رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: شرایط برای فعالیت‌های دریایی در چابهار و کنارک مناسب نیست و مالکان لنج‌ها و قایق‌ها از سفر به دریا در چند روز آینده خودداری کنند.

شرایط برای فعالیت‌های دریایی در چابهار و کنارک فعلامناسب نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدرضا سالاری فنودی رئیس اداره هواشناسی چابهار اظهار داشت: اخطاریه لازم دریایی توسط هواشناسی به صیادان و مسئولان داده شده و باید به هشدار‌ها توجه کنند.

وی افزود: روز‌های شنبه تا صبح دوشنبه در سواحل و دریا رگبار متوسط تا سنگین و وزش باد‌های شدید پیش بینی می‌شود و دریای عمان متلاطم و توفانی است.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی‌ها ارتفاع موج در چابهار به بیش از ۲ و نیم متر خواهد رسید.

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: مسئولان، قشر‌های مختلف مردم، شورا‌های اسلامی و دهیاران بر رعایت نکات ایمنی، عدم تردد در مسیر رودخانه‌ها و بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌ها اقدام کنند تا شاهد خسارت و مشکلات نباشیم.

وی ادامه داد: براساس آخرین تغییرات خروجی مدل‌های هواشناسی (در فصل بهار تغییرات سامانه‌ها زیاد است) امروز جمعه شاهد رگبار پراکنده در غرب سواحل هستیم و رگبار پراکنده کل سواحل و ارتفاعات مرکزی استان را فرا می‌گیرد.

وی افزود: عصر و شب شنبه رگبار شدید که به مرور زمان شدیدتر خواهد شد و صبح و عصر یکشنبه حداکثر شدت بارش‌ها و دوشنبه رگبار پراکنده گاهی شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: عصر دوشنبه تمرکز بارش‌ها در نیمه شمالی استان سیستان وبلوچستان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

شرایط برای فعالیت‌های دریایی در چابهار و کنارک فعلامناسب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار