«غازی حمد» در مصاحبه‌ای تاکید کرد تکلیف سلاح و مقاومت روشن است و حتی فکر کردن به مذاکره درباره سلاح، مقاومت و اصول ملی فلسطین جایز نیست.

سلاح و مقاومت قابل مذاکره نیستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «غازی حمد» از رهبران جنبش حماس تأکید کرد دو موضوع سلاح و مقاومت در مذکرات آتش‌بس با رژیم صهیونیستی هیچ جایی ندارد.

وی در گفتگو با المیادین ضمن بیان این مسئله اظهار داشت: «به نظر ما تکلیف سلاح و مقاومت روشن است و حتی فکر کردن به مذاکره درباره سلاح، مقاومت و اصول ملی فلسطین جایز نیست. برادران مصری نیز به این نتیجه رسیده و موضع ما را در این خصوص به طرف اسرائیلی انتقال داده‌اند. در راهپیمایی بازگشت نیز اسرائیل تمام راه‌ها را به کار گرفت تا مانع برگزاری آن شود، ولی ما به برگزاری این راهپیمایی مردمی پایبند بودیم و آن را حق خود می‌دانیم».

«غازی حمد» در ادامه با اشاره به تحولات سوریه تصریح کرد: «ما معتقدیم سوریه کشوری قدرتمند با جایگاه و نقش خاص خود در منطقه است که می‌تواند در تحولات منطقه تأثیرگذار باشد. همه طرف‌ها تمایل دارند روابطشان با سوریه قوی و ثابت باشد و انشاءالله امور این کشور به روال عادی خود باز خواهد گشت».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار