معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان از حضور تیم ۳۳ نفره کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر این استان به ۲ روستای سیل زده پل دختر این استان خبر داد.

حضور جوانان داوطلب هلال احمر همدان به لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم پاک، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان بیان کرد: سازمان جوانان هلال احمر کشور با حضور در مناطق سیل زده روستا‌های مورد نیاز برای امداد رسانی را شناسایی کرده و به استان‌ها برای حضور در این مناطق اطلاع رسانی می‌کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس ۲ روستای «بابازید» و «ملاوی» برای حضور کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان همدان تعیین شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان افزود: این تیم ۳۳ نفره با حضور در این ۲ روستا اقدام به  رفع گل و لای از داخل خانه سیل زدگان کردند.

پاک بین ادامه داد: جوانان داوطلب هلال احمر همچنین اقدام به پاک کردن منازل و انتقال فرش‌های کثیف به کارواش‌های مستقر در روستا کردند.

وی افزود: تیم حمایت‌های روانی و اجتماعی (سحر) هلال احمر نیز به زودی عازم این مناطق شده تا با همراهی اجتماعی با آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی اقدام به حمایت‌های روانی و اجتماعی از آن‌ها کنند.

انتهای پیام/ب

کمک هلال احمر به مناطق سیل زده پل دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.