شهردار آبادان گفت: از امروز گام دوم تقویت، استحکام بخشی و رفع نقاط ضعف سیل بندهای شهری آبادان آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمیدپور شهردار آبادان ضمن اشاره به تکمیل کار احداث حدود هشت کیلومتر سیل بند در جاده قفاص گفت: از امروز به طور مجدد در حوزه درون شهری در جهت تقویت، مستحکم کردن و رفع نقاط ضعف سیل بندهای شهری اقدام می‌کنیم؛ البته در تمام مدت گذشته مناطق سه گانه شهرداری نسبت به احداث سیل بند در نقاط آسیب پذیر و حساس شهر اقدام کرده‌اند و این مرحله برای تقویت سیل بندها برای جلوگیری از بروز اتفاقات احتمالی ناشی از مد آب و سیلاب خواهد بود.

وی افزود: امروز کار تقویت سیل بندها در مسیر پل ایستگاه هفت تا پل سوم را در دو جبهه آغاز می‌کنیم و مرحله به مرحله در نقاط مختلف کار تقویت، مستحکم کردن و رفع نقاط ضعف سیل بندها را به پیش می بریم.

شهردار آبادان ادامه داد: در حاشیه اروندرود هم دریچه‌های لازم ساخته شده ضمن اینکه دژ مرزی خود مانع نفوذ آب به درون شهر می‌شود.

حمیدپور گفت: تنها چند مسیر مربوط به فاضلاب شهری و پالایشگاه وجود دارد که طی هماهنگی با اداره آلفا و پالایشگاه قرار شد تا ایستگاه‌های پمپاژ در زمان وقوع سیلاب احتمالی غیر فعال شوند تا آب به درون شهر نفوذ نکند.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری به طور تمام وقت در حال بازدید و رفع اشکالات احتمالی هستند، افزود: از شهروندان آبادانی می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سیل بندها به طور سریع ضمن تماس با ۱۳۷ شهرداری را در جریان موضوع قرار داده تا نیروهای اجرایی به طور ضربتی و سریع نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

رفع نقاط ضعف سیل بندهای شهری آبادان

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.