قرارگاه خدمت رسانی شهید تقی پور خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان در استان لرستان فعالیت می کند.

حجت الاسلام نصیرایی مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در حال حاضر قرارگاه خدمت رسانی شهید تقی پور خراسان جنوبی با 70 نفر جهادگر در مناطق سیل زده لرستان درحال فعالیت است.

وی افزود : تا دو روز آینده 100 تا 150 جهادگر دیگر شامل طلاب و روحانیون به این تعداد ضافه می شوند.

حجت الاسلام نصیرایی گفت : این قرارگاه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، فنی و مهندسی، بهداشت و درمان و توزیع بسته غذایی فعالیت دارد.

مدیر حوزه های علمیه و مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی فزود : این قرارگاه برای پخت و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان نیز اعلام آمادگی کرده که تاکنون مسئولان لرستان اعلام نیاز نکرده اند.

وی نیازها در مناطق مختلف سیل زده را متفاوت دانست و گفت: گروه های جهادی خراسان جنوبی در این استان در زمینه های مختلف از جمله جمع آوری گل و لای، تخلیه آب از منازل، توزیع بسته های غذایی و مرمت راه ها و معابر فعالیت دارند.

نصیرایی از مردم استان خواست در حد امکان برای کمک به سیل زدگان پول نقد اهدا کنند تا نیازهای مناطق سیل زده سریع تر و راحت تر تامین شود و اهدای کمک های غیرنقدی هزینه ایاب و ذهاب به مناطق سیل زده را افزایش می دهد.

این قرارگاه از روز دوشنبه نوزدهم فروردین فعالیت خود را براساس دستور آیت‌الله سید مصباح عاملی مدیر حوزه های علمیه خراسان و آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی در لرستان آغاز کرده است
انتهای پیام/ک

فعالیت قرارگاه خدمت رسانی خراسان جنوبی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.