مدیرکل شیلات مازندران گفت: از سرمایه گذاران پرورش ماهی خاویاری در راستای صادرات محصولات شیلاتی حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله مدیرکل شیلات مازندران در بازدید از مزرعه پرورش ماهی خاویاری در روستای آرم شهرستان محمودآباد با تاکید برحمایت شیلات ازسرمایه گذاری در زمینه پرورش ماهی خاویاری گفت: تلاش ما این است که با تلاش سرمایه گذاران بتوانیم ضمن توسعه پرورش ماهی خاویاری و ایجاد درآمد و اشتغال محصولات شیلاتی بیشتری را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ طرح شیلاتی با تولید هزار تن ماهی دهه فجر پارسال در مازندران به بهره برداری رسید، گفت: این طرح‌های  شیلاتی بزرگ و کوچک در حوزه تولید و پرورش انواع ماهیان نظیر ماهی سردآبی، ماهی خاویاری درشهرستان‌های آمل، نوشهر، عباس آباد، قاﺋمشهر، جویبار، ساری و بهشهر بهره برداری شد.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه بیشتر طرح‌های قابل افتتاح شیلات استان در مناطق روستایی واقع شدند، افزود: اداره کل شیلات مازندران از سرمایه گذاری طرح‌های مختلف شیلاتی  پرورش ماهی و نیز طرح‌های جدید پرورش زالو که متقاضیان خوبی هم برای انجام آن وجود دارد، استقبال می‌کند.

بهروزعمرانی رﺋیس اداره شیلات شهرستان‌های نور و محمودآباد هم در این بازدید گفت: این طرح  باظرفیت ۱۶ تن گوشت و۵۲۰ کیلوگرم خاویار درحال ساخت است که تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود مزرعه پرورش ماهی خاویاری روستای آرم امسال دارای ماهی و بهره برداری شود.

انتهای پیام/ م

حمایت از صادر کنندگان محصولات شیلاتی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.