سرمربی تیم‌های پایه کاراته ایران گفت: من یک مربی هستم و وظیفه ام تمرین دادن است، اما باید به دنبال مسائلی از جمله اعزام تیم به مسابقات باشم.

مهدی بهنام فر مربی تیم‌های ملی کاراته ایران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شورای برون مرزی با اعزام تیم کاراته به بازی‌های قهرمانی آسیا مخالفت کرده است، اما امیدوارم این مشکل در روز‌های آینده حل شود.

وی همچنین ادامه داد: من به عنوان یک مربی وظیفه ام تمرین دادن است، اما متاسفانه باید پیگیر دیگر مسائل تیم از جمله اعزام به مسابقات باشم.

بهنام فر همچنین در ادامه گفت: اردو‌ها را در استان‌ها تشکیل داده ایم تا بار مالی برای فدراسیون‌ها نداشته باشد و جا درد که از میزبانی این استان‌ها تشکر کنم که شرایط برگزاری این اردو‌ها را برای ما فراهم کردند.

وی هچنین افزود : آخرین اردوی تیم ملی در تهران برگزار خواهد شد که این اردو متصل به اعزام برای مسابقات آسیایی خواهد بود.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه گفت: اگر تیم ملی ما قوی است به خاطر این است که تیم‌های پایه‌ی خوبی داریم، اما مسئولین باید بیشتر به تیم‌های پایه توجه کنند. بهنام فر در ادامه درباره از روز‌های سخت اردوی تیم‌های پایه عنوان کرد در روز‌های اول و سیزدهم فروردین هم تمرینانت خود را برای این مسابقات انجام داده ایم.

مهدی بهنام فر در ادامه از مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش درخواست کرد که نسبت به تیم‌های پایه توجه بیشتری داشته باشند. او همچنین در خصوص تفاوت سطح امکانات تیم‌های بزرگسالان و تیم‌های پایه گفت: از تیم‌های بزرگ سالان امکانات کمتری داریم، ولی از اینکه ان‌ها بدون مشکل به تمرینات خود می‌پردازند خوشحالیم.


بیشتر بخوانید: سپیدرود ۳ - تراکتورسازی یک/ لیکنز با اشتباهات فروزان سه امتیاز از دست داد


انتهای پیام/

 

اعزام به مشکل خورده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار