مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام ۳۰۰ عملیات رفع آبگرفتگی در بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت : کار امدادرسانی کماکان ادامه دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آتشپاد غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت : آتشنشانی کرمانشاه از ۱۸ اسفند جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی آماده باش است، اما با توجه به بحث بارندگی‌ها آماده باش ویژه نیرو‌ها از سوم فروردین ماه شروع شد و کماکان نیز ادامه دارد.

وی از انجام ۳۰۰ عملیات رفع آبگرفتگی طی این مدت خبر داد و گفت : از این تعداد ۲۳۹ مورد مربوط به رفع آبگرفتگی منازل، ۱۰ مورد مربوط به رفع آبگرفتگی واحد‌های تجاری، ۳۰ مورد مربوط به امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در آب و ۲۱ مورد نیز مربوط به رفع آبگرفتگی معابر است.

وی یادآور شد: طی این مدت ۱۶۰ نیرو در ۱۰ ایستگاه ثابت و هشت ایستگاه سیار آماده باش بودند.

رضایی با بیان اینکه ماموریت نیرو‌های آتنشانی در حوزه رفع آبگرفتگی در سطح شهر هنوز ادامه دارد، گفت: هم اکنون به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه قره سو چاه آسانسور برخی واحد‌های انتهای شهرک الهیه و نیز چقاگلان فاز دوم و نیز چقامیرزا دچار آبگرفتی است که نیرو‌ها برای رفع آن‌ها مشغول کارند.

مدیرعامل سازمان آتنشانی کرمانشاه در ادامه از اعزام یک تیم آتنشانی به استان لرستان خبر داد وافزود: این تیم شامل چهارخودرو و ۱۴ نیروی آتنشانی است.

رضایی با بیان اینکه خودش نیز در استان لرستان جهت پیشبرد هرچه بهتر خدمات رسانی حضور دارد گفت: تاکنون ۱۴۰ مورد رفع آبگرفتگی و امدادرسانی در شهر‌های پلدختر و خرم آباد داشته ایم .

 

 

انتهای پیام/د

آتشنشانی کرمانشاه جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی آماده باش است

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.