مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان گفت: در هشت ماه گذشته برنامه هایمان را برای رسیدن به سهمیه المپیک طراحی کردیم.

امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: تیم ملی ریکرو اول اردیبهشت به اردویی که در گوانگژو برای این تیم در نظر گرفته شده اعزام خواهد شد و پس از آن برای شرکت در جام جهانی چین راهی شانگ‌های می‌شود، همچنین تیم کامپوند از تهران مستقیما به شانگ‌های خواهد رفت.

مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان درباره عدم اعزام تیم ملی کامپوند به اردوی شانگ‌های گفت: اردوی گوانگژو فقط برای رشته ریکرو برگزار می‌شود و تیم‌های کامپوند در این اردو شرکت نخواهند داشت، زیرا کامپوند در چین زیاد مطرح نیست و خیلی به آن پرداخته نمی‌شود و اصلا مسائل مالی در این باره مطرح نیست.

وی با تمجید از حمایت‌های فدراسیون تیر و کمان گفت: فدراسیون بهترین امکاناتی را که در توانش بود برای تیم‌های ملی فراهم کرده است و همانطور که به بازیکنان وعده داده شده بود، قبل از اعزام به چین تجهیزات مصرفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم تا انشالله بچه‌ها در آن مسابقات بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

نجاری در ادامه بیان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی هر دو تیم کامپوند و ریکرو در مسابقات جهانی هلند و کسب سهمیه المپیک است و به همین منظور دو مسابقه تدراکاتی برای تیم‌های ملی در نظر گرفتیم که کمانداران ریکرو در بنگلادش و تیم کامپوند هم در مسابقات کاپ آسیایی تایلند شرکت کردند و خوشبختانه هر دو تیم نتایج راضی کننده و مناسبی گرفتند. دومین مسابقه‌ای که در نظر گرفتیم و قرار است تیم‌های کامپوند و ریکرو در آن شرکت کنند جام جهانی چین است که ما به عنوان یک بازی تدارکاتی به این تورنمت نگاه می‌کنیم و انشالله مربیان در این بازی‌ها به خواسته‌های فنی خود خواهند رسید تا به هدف نهایی که قهرمانی در هلند است دست پیدا کنیم.

وی در پایان افزود: گرفتن سهمیه المپیک برای رشته تیر و کمان آن هم در مسابقات قهرمانی جهان واقعا سخت است، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم که بتوانیم هر چه بیشتر سهمیه حضور در این رقابت‌ها را که سال آینده برگزار می‌شود، بگیریم و برنامه‌های مربیان و فدراسیون در هشت ماه گذشته برای رسیدن به همین هدف طراحی شده است.


انتهای پیام/

 

هدفمان کسب مدال در المپیک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار