به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار مجموعه تصاویری از فعالیت نیروهای شرکت مخابرات در مناطق سیل زده، اقدامات ارتباطی این شرکت را در صفحه شخصی اینستاگرام خود تشریح کرد.
در ادامه میتوانید پست صدری را بخوانید و تصاویر ضمیمه آن را ببینید:
گوشه و کنار ایران از اولین روزهای سال با چالشی جدی برای مقابله با سیل دست و پنجه نرم می کند و مردم مناطق مختلف در سه هفته گذشته با همدلی و همراهی در تلاش برای بازسازی زندگی هموطنان خود هستند.
در این مدت شرکت مخابرات ایران در کنار مردم و دیگر ارگان ها تمام تلاش خود را برای بازسازی و احیاء مناطق آسیب دیده بکار بسته است.
با توجه به حجم بالای بحران و تخریب گسترده و دور از انتظار زیرساخت های ارتباطی، مراکز و تجهیزات مخابراتی در همه بخش های تلفن ثابت، همراه، دیتا و فیبر، به ویژه در استان های لرستان و خوزستان، بخش عمده ای از توان و تجهیزات در این مناطق متمرکز شد و توانستیم با همت متخصصان شبکه، اکیپ های اعزامی عملیات فنی و بومیان منطقه در کمترین زمان ممکن ارتباطات پایدار را در منطقه ایجاد کنیم.
خوشبختانه با همت و همراهی شبانه روزی شما عزیزان و تامین تجهیزات حوزه انتقال، سوئیچ، دیتا، پاور، کابل و BTS، مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت پلدختر و کانکس تلفن ثابت با ظرفیت ۶ هزار خط برای ارائه موقت سرویس های تلفن و دیتای ثابت راه اندازی و همچنین تلفن های همگانی GSM رایگان در اردوگاه های اسکان سیل زدگان خوزستان نصب شد.
این دستاوردها تنها با کمک و همراهی همدلانه همه بخش ها از جمله وزارت محترم ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت، همکاران عزیز در مناطق مختلف و ستاد مرکزی، پیمانکاران مخابراتی بویژه شرکت شسکام و دانیال موج، اکیپ های فنی و نیروهای پشتیبان بدست آمده که از همه آنها متشکرم و قدردان تک تک عزیزانی هستم که از اولین دقایق وقوع حادثه در اولین روزهای سال تا به امروز همچنان با جان و دل و تلاش شبانه روزی و پیوسته ایستاده اند و بی دریغ راه را برای هموطنان خود هموار می کنند.
این اطمینان را به هموطنان عزیز آسیب دیده میدهم که با یاری خدا تا پایان بازسازی، ایمن سازی و پایدارسازی کامل شبکه ارتباطی در کنارشان هستیم.
انتهای پیام/