یکی از ستارگان فیلم استار وارز حضور خود را در نسخه بعدی Horizon Zero Dawn اعلام کرد.

احتمال ساخت نسخه دوم عنوان Horizon Zero Dawn وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Horizon Zero Dawn یکی از عناوین مشهور ساخته شده توسط شرکت گوریلا گیمز است که گیمر‌های قدیمی‌تر این شرکت بزرگ را با عنوان Killzone می‌شناسند. اما این شرکت در آخرین نسخه از عنوان Killzone که Shadow Fall نام داشت شکست خورد و انقدر بد عمل کرد که صدای تمامی گیمر‌ها را درآورد و اسم و رسم چند ساله خود را زیر سوال برد.

اما شرکت گوریلا گیمز تسلیم نشد و برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که عناوین قدیمی و پرطرفدار خود را کنار نمی‌گذارند و سمت عناوینی با موضوعات جدیدتر نمی‌روند، دست به ساخت عنوانی بسیار جذاب زد و نظر تمامی افرادی که بازی Shadow Fall را سرزنش کرده بودند، جلب کرد. شخصیت اصلی داستان این عنوان اِلوی نام دارد که در دنیایی هزاران سال پس از دنیای امروزی زندگی می‌کند. در این زمان قدرت و زندگی انسان‌ها نابود شده و ربات‌ها کنترل جهان را در دست گرفته‌اند و هدف قهرمان این عنوان که همان الوی است، مبارزه با این ربات‌ها برای بدست گرفتن کنترل زمین توسط انسان‌هاست.

احتمال ساخت نسخه دوم عنوان Horizon Zero Dawn وجود دارد

این عنوان دارای محیطی بسیار لذت بخش و طبیعی است. گوریلا گیمز در این عنوان سعی کرده است جنگل‌هایی بسیار سبز و پر آب و بیابان‌هایی خشک را طراحی کند. این طراحی به قدری جذاب و طبیعی هستند که گیمر در ابتدای بازی شاید داستان بازی را فراموش کند و به گشت و گذار در نقشه بازی بپردازد. اما طبیعت در Horizon Zero Dawn به اینجا ختم نمی‌شود و چرخش شب و روز و تغییرات محیطی آن بسیار دقیق طراحی شده‌اند. روز در این عنوان نماد هیجان و تحرک است و با فرا رسیدن شب این تحرک جای خود را به سکوت و آرامش می‌دهد.

احتمال ساخت نسخه دوم عنوان Horizon Zero Dawn وجود دارد
بسیاری از گیمرهایی که این عنوان را بازی کرده باشند به دنبال این موضوع هستند که آیا گوریلا گیمز نسخه بعد این عنوان را خواهد ساخت یا خیر، یکی از ستاره‌های فیلم استار وارز در گفتگو با یکی از طرفدارانش و در صفحه شخصی خود اعلام کرد باید قسمت بعدی عنوان Horizon Zero Dawn را ببینید؛ چرا که شما را شگفت زده خواهد کرد. این صحبت به معنای حضور او در نسخه بعدی Horizon Zero Dawn است و از همه مهم‌تر به معنای ساخت نسخه بعدی این عنوان است.

تاکنون شرکت گوریلا گیمز به این پست هیچ واکنشی نشان نداده است، اما انتظار می‌رود نسخه بعدی این عنوان به زودی معرفی شود. عنوان Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند 


انتهای پیام/

نسخه بعدی عنوان Horizon Zero Dawn ساخته خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار