بارش باران و آبگرفتگی معابر موجب تعطیلی برخی از مدارس در کشور شد.

مدارس کدام استان‌ها فردا یکشنبه ۲۵ فروردین ماه تعطیل است؟به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  در پی بارش باران و آبگرفتگی معابر و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش ، یکشنبه ۲۵ فروردین ماه  تعدادی از مدارس استان‌ها در کشور به شرح ذیل تعطیل اعلام شد.

 استان سیستان و بلو چستان

بر اساس اعلام شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کلیه مدارس پیش دبستانی و دبستان در دو شیفت صبح عصر فردا یکشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در شهرستان زاهدان تعطیل شد.

همچنین همه مدارس شهرستان نیکشهر در همه مقاطع در شیفت صبح و ظهر و مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، روستایی و شهری شیفت صبح و عصر چابهار ، کنارک، «بخش های دشتیاری، مرکزی و پلان تعطیل است.

تمام مقاطع تحصیلی شهرستان ایرانشهر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر و شهرستان قصرقند در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح فردا و مدارس پیش دبستانی و دبستان در آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد در دو شیفت صبح و عصر  و  مدارس تمامی مقاطع بزمان اعم از روستائی و شهری در دو شیفت صبح و عصرتعطیل شد.

 همچنین مدارس شهرستان سرباز( راسک) و شهرستان بمپور کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه۲۵ فروردین ۹۸ تعطیل اعلام شد.

 بر اساس اعلام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان  کلیه مدارس در دو شیفت صبح عصر فردا یکشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در شهرستان زاهدان تعطیل شد.

استان کرمان 

 امید سلاجقه مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانه علت احتمال وقوع سیلاب و برای حفظ سلامتی دانش آموزان ، تمام مدارس شهرستانهای جیرفت ، عنبراباد ، فاریاب ، منوجان ، رودبار جنوب ، کهنوج و قلعه گنج در جنوب استان کرمان و نیز مدارس شهرستان بافت فردا یکشنبه  ۲۵ فروردین تعطیل است.

 سلاجقه افزود: این تصمیم به تشخیص ستادهای مدیریت بحران این شهرستانها و موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان اتخاذ شده است. عصر امروز هم ، با درخواست ستاد مدیریت بحران شهرستان کهنوج و موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان  همه مدارس نوبت عصرکهنوج و مدارس دو حوزه روستایی در رودبار جنوب تعطیل اعلام شده بود .

استان خراسان جنوبی 

برخی از مدارس خراسان جنوبی در پی اخطاریه‌های هواشناسی از عصر امروز تا پس‌فردا تعطیل اعلام شدند.

تمام مدارس شبانه‌روزی روستایی و خوابگاه‌های روستایی در شهرستان‌های قاین و خوسف در تمامی مقاطع و همچنین تمام مدارس شهر اسفدن و پیش‌دبستانی‌های شهرستان قاین از ساعت ۱۴ امروز تا روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

همچنین در شهرستان سربیشه تمام مدارس روستایی در بخش‌های مرکزی و درح فردا تعطیل است.

استان هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:در شرق استان شامل شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک، بشاگرد و مناطق سندرک و رودخانه، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام شده است.

وی افزود: برای سایر شهرستان‌ها فردا صبح و بعد از ظهر کلیه مدارس تعطیل اعلام شده است .

 استان فارس 

معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم گفت: با توجه به احتمال شدت بارندگی تمامی مقاطع تحصیلی شهر جهرم، در نوبت صبح فردا یکشنبه ۲۵ فروردین ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس بقیه شهرستان‌ها و مناطق شهر شیراز نیز از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام / ا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.